З початку введення карантинних заходів (березень 2020 р.) світовий сектор стрімінгу виріс на 45%. Зокрема, з середини березня кількість глядачів YouTube Gaming зросла на 15%, Twitch – на 10%.
Компанія Payoneer опублікувала масштабне дослідження live-стрімінгу*, в якому аналітики вивчали, як на індустрії відобразилась ситуація з коронавірусом. Цікавість компанії до сфери live-стрімінга пов’язана зі збільшенням обсягів співпраці зі стрімерами та стрімінговими платформами, як однієї з найпродуктивніших галузей в даний момент.
Щоб скласти цілісну картину, Payoneer опитали 200 стрімерів з усього світу. Отримані дані дозволяють зрозуміти, як карантин вплинув на їхні доходи і які тенденції для індустрії live-трансляцій вимальовуються вже зараз.
За даними Research and Marketers, ось так буде змінюватися оцінка стрімінгового ринку з 2016 до 2027 року. У 2016-му році ринок трансляцій оцінювався в $ 30,29 млрд, з урахуванням його швидкого зростання вже до 2021 його вартість наблизиться до $ 70,05 млрд, тобто зросте більш ніж в два рази. Тенденція активного розвитку збережеться і далі: у 2027-му варто очікувати стрибка до $ 184,3 млрд.
Багато користувачів розглядають live-стріми як спосіб заробітку. До того ж, в період ізоляції для деяких саме трансляції стали основним джерелом доходу. 38% стрімерів впевнені, що їхній дохід збільшиться в період пандемії. Тоді як 62% вважають, що в період локдауну дохід зменшиться або залишиться на сталому рівні.
Якою б серйозною не була загроза тривалого карантину, він, все ж, закінчиться. 62% опитаних очікують, що їхні доходи зростуть після закінчення пандемії. 27% вірить, що ситуація не зміниться. І тільки 11% вважають, що їхні доходи зменшяться. Це говорить про досить оптимістичні прогнози майбутнього live-трансляцій.
На завершення Payoneer відзначили, що за період пандемії галузь live-стрімінгу істотно зросла. Індустрія розвивається, з’являються нові формати і тренди, які захоплюють увагу мільйонів глядачів. Бізнесу і приватним підприємцям, щоб залишатись на гребні хвилі, варто зануритися в сферу live-стрімінгу і вивчити, як її можна застосувати у своїх проектах. Live-трансляції показали себе одним з найефективніших комунікаційних інструментів в рамках локдауну.
Ознайомитися з повним дослідженням live-стрімінгу можна тут: https://register.payoneer.com/ru/report/the-state-of-live-streaming-in-2020/
Місія компанії Payoneer – допомогти бізнесам вийти за межі можливостей, кордонів та очікувань. У сучасному цифровому світі Payoneer надає доступ до нових економічних можливостей – здійснювати грошові переводи з будь-якої точки світу так саме легко, як і локально.
Платіжна платформа Payoneer оптимізує глобальну торгівлю для мільйонів малих підприємств, торгівельних площадок та бізнесів у більш ніж 200 країнах світу. Payoneer надає набір послуг, що включає у себе міжнародні платежі, оборотний капітал, податкові рішення, торгівельні сервіси та управління ризиками, використовуючи надійні технології, нормативно-правову базу, операційну та банківську інфраструктури. Payoneer робить глобальну комерцію простою ті безпечною, забезпечуючи швидке зростання як клієнтам на ринках, що розвиваються, так і лідерам цифрової індустрії, таким як Airbnb, Amazon, Google та Upwork. Заснована у 2005 році, сьогодні Payoneer – прибуткова компанія з великою командою у всьому світі.
Payoneer – єдиний світ, одна платформа, необмежені можливості.