Платіжна система на сайті – це привілей для тих, хто розробив публічну оферту. Наприклад, Interkassa встановила вимогу: на сайті обов’язково потрібно розмістити договір оферти.
Такі ж вимоги ви знайдете в умовах PayPal, Stripe, Way for pay, Liqpay, Fondy. Але мало просто розмістити публічну оферту на сайті. Важливо детально описати спосіб і форму монетизації, порядок оформлення покупки і оплати, доставки та повернення товару. IT-юристи компанії Stalirov&Co зібрали Лайфхак розробки публічної оферти для підключення платіжної системи.
5 положень, які варто передбачити в публічній оферті інтернет-магазину, для підключення платіжної системи:
Розберемо положення на прикладі публічної оферти клієнтів – SneakerStudio і Kava-map.
1. Спосіб монетизації
SneakerStudio – це майданчик для продажу одягу, аксесуарів та взуття від світових брендів. Класичний спосіб монетизації. Але бувають і інші кейси отримання доходу. Наведемо як приклад публічну оферту клієнта – Kava-map. Сайт пропонує послуги просування товарів замовника. Для цього товар розміщується на сайті https://kava-map.com. Замовник платить за кожен клік кінцевого споживача на товар або послугу. Крім такої послуги, Kava-map створила карту кавових закладів. Кожен клік користувача на заклад на карті коштує замовнику певну суму. Деталі монетизації чітко відображені в публічній оферті Kava-map.
Радимо і вам присвятити пункт, а краще окремий розділ, питань монетизації. Особливо, якщо у вашому продукті реалізована унікальна ідея.
2. Оформлення замовлення
Опишіть, що потрібно зробити, щоб оформити покупку: заповнити реєстраційну форму на сайті або створити особистий кабінет.
SneakerStudio зробили так:
Алгоритм дій, на який ви зробите опис, повинен демонструвати, що немає автоматичного списання грошей і прихованих платежів в один клік.
3. Порядок оплати
Тут потрібно відповісти на питання: що зробити, щоб оплатити товар і як відбувається верифікація покупки. Приклад пункту в публічній оферті для інтернет-магазину SneakerStudio:
Радимо і вам залишити посилання на політики платіжних систем, як це зробили SneakerStudio. Це дисклеймер, який встановлює відповідальність еквайрингового сервісу за грошові перекази, які здійснює платник.
Так само вчинили і Kava-map:
4. Умови доставки
Хто платить за доставку? Обов’язково дайте відповідь на це питання в договорі оферти для інтернет-магазину.
5. Умови повернення
Визначте терміни повернення коштів. В умовах публічної оферти SneakerStudio IT-юристи написали:
Для Kava-map умови повернення описали ще детальніше:
Найчастіше клієнти звертаються до IT-юристів, щоб підключити платіжну систему і забувають, що є безліч інших питань, які варто врегулювати. Більше інформації про причини розмістити договір оферти читайте в статті Публічна оферта для інтернет-магазину. Terms of use.