Бренд миючих засобів Dash поставив собі за мету повністю відмовитися від пластику, про що оригінально розповів у своїй новій кампанії #VISIONPLASTICFREE від Serviceplan.
Анімаційний ролик кампанії переносить глядачів у чарівний світ малюка пінгвіна, що грає в океані. Але ця, на перший погляд, чудова картинка – оманлива. Зграя блискучих рибок виявляється пляшками з-під соєвого соусу, елегантні медузи перетворюються на поліетиленові пакети, велична касатка насправді – надувний матрац, а реальний світ пінгвінку – гора пластикових відходів. Але що, якби все було інакше? Ролик ставить одне з найважливіших питань сучасності.
Анімаційний фільм, наповнений увагою до деталей, від любовно створених ілюстрацій до гідного блокбастера, звуку та саундтреку, які були написані та записані спеціально для фільму, вміло поєднує в собі наступність вкрай серйозного повідомлення з емоційно захоплюючою оповіддю.
Крім Serviceplan Cologne, у розробці та імплементації проєкту брали участь також Mediaplus, Serviceplan PR & Content та hmmh.
Маленький пінгвін та його сім’я просувають більш усвідомлений та уважний підхід до споживання пластику онлайн, у друкованій пресі, на ООН, у місцях продажу продукту та соціальних мережах. У рамках підготовки до основної частини кампанії, у жовтні 2021 року, ролик був розміщений на YouTube і вже набрав понад півмільйона переглядів.
Відеоролик проекту: