Офіційний дистриб’ютор бренду Pandora в Україні оголосив початок співробітництва з фандрейзинговою платформою UNITED24. Ювелірний бренд перераховуватиме частину прибутку із продажів намистини «Любов до України» на напрям «Медична допомога». Мета проєкту — зібрати 500 000 грн, які будуть спрямовані на покриття нагальних медичних потреб фронту й тилу. Кошти будуть переказані на рахунок НБУ, закріплений за Міністерством охорони здоров’я.
«Як офіційний дистриб’ютор бренду Pandora в Україні ми чітко усвідомлюємо, що кожен внесок у нашу перемогу є вагомим та важливим, — коментує Денис Овдієнко, Генеральний директор компанії AMADEO. — Сьогодні, обираючи намистину «Любов до України», ви цілеспрямовано допомагаєте рятувати життя та здоров’я українців, які стоять на варті світової безпеки. Ця срібна прикраса виконана у формі серця, оздоблена жовто-блакитною емаллю та має символічне гравіювання «Україна» із червоним емалевим сердечком. Вона є уособленням безмежної любові та гордості, а також нагадуванням про рідну країну тим, хто далеко від дому».
Намистина «Любов до України» ексклюзивно представлена в українських магазинах бренду та на сайті e-pandora.ua.
Долучитися до проєкту може кожен охочий, замовивши намистину за посиланням.
«За 6 місяців роботи UNITED24 об’єднала довкола допомоги Україні сотні тисяч донорів зі 110 країн світу, а загальна сума благодійних зборів перевищила 210 мільйонів доларів. Ми пишаємося співпрацею з найкращими світовими брендами, які не залишилися осторонь війни і використовують силу свого імені, щоб підтримувати нашу країну у цю визначальну мить. Впевнена, що українське сердечко від Pandora стане найбажанішою прикрасою, як в Україні, так і за її межами!» — додає координаторка платформи UNITED24 Ярослава Гресь.
Про Pandora:
Єдиним офіційним дистриб’ютором бренду Pandora на території України є компанія AMADEO (входить до Групи компаній MTI Group). Загальна сума допомоги від бізнесів Групи від початку повномасштабного вторгнення склала вже 67,5 млн грн — на потреби ЗСУ, ТрО та інших силових підрозділів, які ведуть боротьбу за Україну.
Глобальний офіс Pandora одним з перших у світі засудив невиправдану агресію росії проти України, зупинив поставки товару дистриб’юторам рф і білорусі та підтримав українських дітей, перерахувавши 1 млн доларів у Дитячий Фонд ЮНІСЕФ. Не менш важливою стала заява бренду про завершення 12-ти річного членства в Асоціації з відповідальної практики в ювелірному бізнесі (the Responsible Jewellery Council) через продовження співпраці асоціації з російськими компаніями.
Про UNITED24:
Ініційована Президентом України фандрейзингова платформа та основне місце збору пожертв на підтримку України. За понад п’ять місяців роботи UNITED24 зібрано більш ніж 200 000 000 доларів від громадян зі 110 країн. Серед амбасадорів UNITED24 — видатні спортсмени Андрій Шевченко, Еліна Світоліна та Олександр Усик, креативний директор Balenciaga Демна, американські актори Лієв Шрайбер та Марк Гемілл, гурт Imagine Dragons, співачка та акторка Барбра Стрейзанд та астронавт NASA Скотт Келлі.