З кожним роком китайські маркетплейси збільшують свій вплив, і покупці все активніше замовляють товари з Піднебесної. Але ж не все знижки та покупки – володарі інтернет-аудиторії і маркетологи можуть ще й добре заробити на цих майданчиках. За оцінкою Admitad Affiliate, їх прибуток в 2021 році тільки на Всесвітньому дні шопінгу 11 листопада перевищить $ 2 […]
Генеральний директор Facebook Марк Цукерберг не так давно озвучив свої амбітні плани з модернізації компанії. Акцент не буде спрямований на рекламу, яка приносить основний дохід, або на масштабування самої мережі, яка вже налічує близько трьох мільярдів користувачів в місяць. Він бачить її майбутнє інакше: Facebook вже не буде так тісно пов’язаний зі створенням соціальних мереж […]
У кожного ілюстратора та дизайнера свій стиль. Він криється в мазках пензля, найдрібніших деталях малюнка та картинки й звісно у темах творчості. Також у кожного ілюстратора та дизайнера свій погляд на співпрацю з брендами та загалом професію. Ми поспілкувались з Тетяною Фукс, яка є дизайнеркою та ілюстраторкою NGN.agency та розібрались у тонкощах співпраці з різними […]
У межах «Нова пошта напівмарафон. Київ» Леонід Остальцев подолав «Найважчий забіг» у військовому спорядженні вагою понад 30 кілограмів (відео*). Ветеран АТО присвятив свій вчинок українським захисникам та захисницям із вдячністю за їхню службу. Нова пошта закликає долучитись до подяки військовим та до 7 листопада підписати їм листівку онлайн на сайті myrunforlife.org. «Пробігши десять кілометрів у […]
Факти для тих, хто пропустив «Гру в кальмара»: Це серіал Netflix, який вийшов 17 вересня. В основі сюжету — ігри на виживання в боротьбі за приз в 40 мільйонів доларів. За місяць після релізу шоу стало найпопулярнішим на Netflix за весь час — його подивилися зі 111 мільйонів акаунтів (і це тільки офіційні дані, без урахування […]
До Чорної П’ятниці й Кіберпонеділка — одних із найбільших щорічних подій у ритейлі, залишилося не так багато часу. А це означає, саме час розпочинати підготовку рекламних кампаній для отримання максимального результату від сезону розпродажів. RTB House, базуючись на досвіді реалізації рекламних кампаній для ритейл-брендів, зібрав практики й лайфхаки, що допоможуть повністю використати потенціал промоактивностей. Таймлайн […]
Привіт, мене звати Сергій, я бренд-менеджер команди YozmaTech. Нині все вказує на те, що, можливо, нам варто очікувати новий локдаун, тому ми вирішили поділитися досвідом, як ми об’єднували співробітників компанії та драйвили командний дух у торішні ковідні часи. Стаття може бути цікавою HR чи бренд-менеджерам, а також усім, хто хоче підвищити залученість співробітників. Цей кейс […]
Література допомагає нам зрозуміти критичні і часто непомічені нюанси повсякденного життя, розкриваючи істини реальності. Що стосується української літератури, то всім відомі вічні класики: Тарас Шевченко, Леся Українка, Михайло Коцюбинський. А чи відомі вам письменники сучасної української літератури? І скільки їх робіт ви можете назвати? Вивчення деяких сучасних українських авторів безперечно варто вашого часу. Сьогодні ми […]
Інтернет наповнився безліччю блогерів, які пишуть на найрізноманітніші теми. Наявність крутого телефону з камерою – це не єдина вимога для того, щоб стати успішним блогером сьогодні. Швидкість набору передплатників залежить від багатьох факторів, в тому числі від якості контенту та його унікальності. Серед найпопулярніших українських блогерів – не тільки красиві дівчата, моделі, актриси, але і […]
IT – важлива сфера економіки в масштабах країни і найефективніший спосіб для молодих людей забезпечити собі прийнятний рівень життя. Чому? Тому що при мінімальних витратах на вхід у галузь, фахівець здатний отримувати заробітки майже зіставні із західними. Потенціал IT-ринку України У 2020 році експорт ІТ-послуг України виріс на 20% і вперше перевищив $ 5 млрд на […]
Інвестиційні фонди – одна з найпопулярніших стратегій отримання прибутку. В Україні за останні роки спостерігається помітне пожвавлення інвестиційних фондів. Якщо три роки тому в трійці лідерів були UFuture, TA Venture, Genesis Investments, в нинішньому році з’явилися і деякі інші гравці. Також радує те, що український бізнес почав залучати фінансування не тільки від місцевих, а й […]
Якийсь мережевий анонім dreyfan з Каліфорнії створив топік на ресурсі Hacker News, де докладно описав, що одночасно працює розробником коду на відразу десяти віддалених роботах. Причому ділиться він цією інформацією у формі лайфхаку на тему “як масово обманювати роботодавців” :). Dreyfan називає роботодавців «настільки дружньо налаштованими» і «ненастирливими» в контролі над його проєктами, що він може […]
Мобільні телефони стали невід’ємною частиною нашого життя. Споживчі переваги динамічно змінюються. Камери з високою роздільною здатністю, більш швидкі процесори, стильний зовнішній вигляд і дизайн, нові опції, стиль тощо – ось що потрібно споживачеві сьогодні. У клієнтів є широкий вибір мобільних телефонів з безлічі запропонованих найбільших брендів мобільних телефонів. У порівнянні з 2018, 2019 і 2020 […]
У світі понад 3,2 мільярда користувачів смартфонів, тому не дивно, що індустрія мобільних додатків процвітає. На додаток до цього, у всьому світі налічується 1,14 мільярда користувачів планшетів, і це число виросло приблизно на 36% за останні шість років. Використання додатків як і раніше стабільно зростає, без будь-яких ознак уповільнення в доступному для огляду майбутньому. Фактично, […]
Пишними фанфарами і елегантною технологічністю відкрилася на початку жовтня всесвітня виставка Expo-2020 в Дубаї. Для України вона примітна тим, що в цей раз країна представлена власним павільйоном, а не орендованим, як раніше. Незабаром після відкриття Expo в нашому павільйоні пройшов Національний день України. Це було надихаюче, автентично і інноваційно – наприклад, музичну атмосферу створював Національний академічний […]
З улюблених «ліків» тайських далекобійників — на улюблений напій європейських клаберів. З компанії, що продає енергетики, — на спортивний і медіахолдинг. Сьогодні Red Bull — це не стільки про «надання крил», скільки про вплив на мільйони людей за допомогою ЗМІ, масових заходів та онлайн-платформ. Як і чому бренд прийшов до цієї стратегії, розповімо в статті. […]
Збій в роботі техно-гіганта вже встиг нашуміти і посіяти паніку. 4 жовтня 2021 року Facebook “впав”, хоча в різних регіонах це відчувалося по різному. Деякі користувачі взагалі нічого не помітили і дізналися про збої з новинної стрічки. Що відомо про збої у Facebook 4 жовтня? Коротко пробіжимося по хроніці подій, щоб краще розуміти ситуацію: Безпосередньо постраждалі […]
На даний момент TikTok є однією з провідних платформ для споживання контенту, дозволяючи творцям запускати вірусний відеоконтент, який набирає мільйони переглядів. У 2021 році у цій мережі налічується вже 689 мільйонів активних користувачів по всьому світу. Крім музичного і танцювального контенту, TikTok відомий своїми комедійними роликами або жартами. У кожній соціальній мережі є користувачі з […]
У XXI столітті життя сучасних домашніх улюбленців багато в чому схоже з нашим: вони носять модні луки, мають Instagram-сторінки та можуть відрізнити асаї від кіноа. Бренд кормів Savory щойно з’явився на полицях, проте вже встиг знайти нову родзинку в стратегії та створити свою першу комунікацію. На відміну від Royal Canin чи Purina, які грають на […]
Як будь-якому бренду за місяць підняти всі показники статистики в Instagram (пояснюємо на прикладі Flint) Присутність в Instagram – вже давно не привілей, а необхідність. Для багатьох брендів ця соціальна мережа є основним каналом комунікації, джерелом прибутку і драйвером впізнаваності. Тому бренду так важливо нарощувати свої позиції. При правильному підході підняти всі показники в 2-3 […]
Українців в онлайні ошукують багатьма методами: пенсіонерів, наприклад, утричі частіше за інших — через SMS про виграш у лотерею. А кожного четвертого підлітка — після відкриття шкідливого посилання. Мешканці сіл частіше натрапляють на продаж неіснуючого товару по передоплаті, а кияни — на фішингові атаки. Стать, до речі, практично не впливає на вірогідність зустріти шахрая в […]
Монетизація – питання, з якого починається діяльність паблішера. І дійсно, якщо є розуміння справи, замовлення і бажання, то чому б не отримати від роботи максимум користі? Ця стаття – пам’ятка з монетизації, сподіваємося вона буде корисна для початківців та досвідчених фахівців. 1. Дохід від підписок Підписки – недооціненне джерело монетизації в паблішингу, за даними adsider.com, тільки […]
Присутність в LinkedIn сьогодні дає досить багато переваг для бізнесу, включаючи більш професійний імідж компанії, ефективний і доступний спосіб пошуку потрібних вам клієнтів, можливість ділиться навчальним контентом. Також потрібно не забувати, що Google високо ранжирує LinkedIn в пошуковій видачі, тому у вас буде висока ймовірність потрапити в топ видачі Google. LinkedIn більш популярний в Америці ніж […]
Цей міні-словничок буде корисний не тільки паблішерам, але і рекламодавцям, маркетологам і всім, хто цікавиться просуванням в інтернеті. Паблішер (Publisher) – видавець, власник ресурсу або посередник, який публікує контент для просування. Ad Inventory, іншими словами, рекламний інвентар або відкритий простір – доступний для реклами інформаційний простір на сайтах видавця. Ad Server або відкритий сервер – […]
Ось і промайнув перший місяць осені. Тим часом NGN.agency веде постійне спостереження за світом діджиталу. Тож ділимось з вами вересневими оновленнями. Instagram тестує можливість додавати акаунти у Favorite Користувачі зможуть додавати в розділ певні облікові записи, чиї пости отримають пріоритет при формуванні стрічки новин. Favorite – це аналог функції «Близький друг», що знаходиться в розділі […]
Маркетинг змінився, і сьогоднішні клієнти досліджують інформацію про компанії та продукти в інтернеті задовго до того, як вони зроблять покупку. Вони використовують пошукові системи, такі як Google, канали соціальних мереж, такі як Facebook, Instagram і отримують інформацію з веб-сайтів відповідної компанії. Сьогодні маркетинг спрямований на спілкування з потенційними клієнтами відповідно до їх етапу процесу покупки, а […]
Кажуть, якщо сам себе не похвалиш, то ніхто тебе не похвалить. Nebo ideas agency злегка апргрейднуло це судження і вирішило напроситися на компліменти від своїх клієнтів. У соцмережах агентства вийшли ролики, в яких про роботу з креативщиками розповіли маркетинг-команди українських компаній. Першими свій фідбек дали 3 клієнта: п’ята в світі фінансова компанія Mazars, новий бренд […]
IT-сектор залишається чи не єдиною галуззю, яка щодня зростає, масштабується і змінюється, а українські фахівці продовжують залишатися затребуваними не тільки в нашій країні, але і в Європі і США. У такому висококонкурентному середовищі IT-компаніям необхідно постійно тримати руку на пульсі. Адже якщо не розкажеш світу про свою діяльність, проєкти і кейси, ніхто про них не […]
Team Lead та його функції в digital-агентстві. Інтерв’ю з Андрієм Мітяновим, Team Lead в NGN.agency Навіщо потрібен Team Lead? Team Lead – це лідер команди. Його ключова роль – бути медіатором між інформаційними потоками клієнта та команди. Дуже важливо щоб саме Team Lead фільтрував ці потоки – виявляв їхню ключову суть і не пропускав зайву […]
Генеральний менеджер Payoneer в Україні та Білорусі Ігор Ковальов у середу 23 вересня взяв участь у конференції Global Payments Day-2021, яку вже третій рік поспіль організовує Асоціація ЄМА в партнерстві з Кейт Щегловою, TOP50 Fintech global. Під час виступу він поділився здобутками започаткованої торік програми Payoneer for Banks і планами компанії щодо розвитку партнерств з […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email