Продаж товарів, на які практично немає попиту, може зробити неприбутковим будь-який онлайн-бізнес. Тому при проведенні мозкового штурму бізнес-ідей важливо знати, які популярні продукти продавати в інтернеті в 2021 році. В останні роки стала жорсткішою конкуренція в сфері електронної комерції. Цим продиктована необхідність не тільки швидко визначати можливі тенденції в товарах для вашого бренду, а й […]
На ТОП-7 категорій за кількістю замовлень припадає 81,9% від загальної кількості рекламних постів в телеграм-каналах. Серед найпопулярніших категорій – «ЗМІ», «Мотивація та саморозвиток» і Музика. А на ТОП-7 категорій по обороту реклами припадає 91% від загальної вартості рекламних постів. В кінці липня 2021 біржа реклами в Telegram Telega.com.ua завершила дослідження «Ринок реклами в українських Telegram-каналах» […]
Експерти LOOQME з’ясували скільки уваги приділили вакцинації українські медіа та соцмережі. В рамках дослідження було зібрано згадки про вакцинацію та вакцини за півроку та розподілено їх у % за різними типами медіа, розроблено карту тональності згадувань у соцмережах за регіонами. Ділимося отриманими результатами. 1. Про вакцинацію в медіа згадували приблизно в півтора рази більше ніж […]
Айдентика українського deep-tech стартапу ZibraAI завоювала премію Best of the best і стала кращою в категорії Brand Design & Identity на одному із найавторитетніших конкурсів промислового і комунікаційного дизайну у світі Red Dot Award: Brands & Communication Design 2021. Журі у складі 24 експертів оцінювали креативні роботи від агентств, компаній і дизайнерів з більше ніж […]
Штучний інтелект (ШІ) або Artificial intelligence (AI) в англійському варіанті сьогодні є модним словом в бізнесі, як і цифровий маркетинг десять років тому. Він захоплює діловий світ штурмом. Завдяки його здатності автоматизувати рутинні завдання і підвищувати ефективність, кожна увага, яку приділяють йому, заслужена. Технології змінюють життя людей і, таким чином, змінюють всі методи ведення бізнесу […]
Світ Ecommerce стає все більш конкурентним. Щоб вивести свій бізнес на новий рівень, необхідно постійно відстежувати нові тенденції. У минулому році спостерігалося значне зростання електронної комерції. За даними Statista, виручка від роздрібної торгівлі через Інтернет до 2022 року, за прогнозами, досягне 6,54 трильйона доларів. Покупки в Інтернеті є одним з найпопулярніших видів онлайн-діяльності у всьому […]
Усі ми пам’ятаємо нестерпне відчуття болю, коли доставка довгоочікуваного замовлення запізнюється. Цього року АЛЛО вирішили покласти цьому відчуттю край, тож відтепер за кожне запізнення доставки товару в магазин АЛЛО ви отримаєте АЛЛО Гроші — і це справді унікальна фішка! Однак не розраховуйте, що це постійно траплятиметься, адже доставка АЛЛО вирізняється своєю пунктуальністю. І саме про […]
Один вчений сказав: «Ми живемо на вузькій прибережній смузі між хаосом і невідомістю», і потрібно визнати, що він мав рацію. Немає ніякої гарантії того, що наші надії і старання будуть мати хоч якесь значення через рік, годину або хвилину. Все може впасти прямо зараз. Це відноситься до політики, сфери здоров’я, особистого життя і, звичайно, бізнесу. […]
Штучний інтелект тихою сапою пробрався в життя та побут сучасного світу. І вже займає в ньому вагоме місце. Мало хто усвідомлює, коли він встиг перетворитися на буденне явище. Зараз роль штучного інтелекту в бізнесі – величезна. Штучний інтелект (artificial intelligence) аналізує бази даних, пропонує споживачам рекламу, відстежує продажі та прогнозує майбутнє. Зростає також роль машинного […]
Платіжна платформа Payoneer провела дослідження у п’яти великих містах України та поділилась даними про те, де українці заробляють найбільше на міжнародних ринках. Найвищий середній дохід від e-commerce у столичних онлайн-продавців — $4 920 на місяць. Харків — лідер в ІТ й онлайн-освіті, Львів — у креативних сферах, Одеса — в оренді туристичного житла, фрилансі та […]
«Креативність – це просто створення зв’язків між речами. Коли творчих людей запитують, як вони щось зробили, вони відчувають себе трохи винуватими, тому що вони не зробили нічого насправді, а просто помітили. Це стає їм зрозуміло з часом. Вони змогли зв’язати різні шматочки свого досвіду і синтезувати щось нове. Це відбувається тому, що вони пережили і […]
Procter & Gamble — один з найбільших рекламодавців в світі. У 2020 році Міжнародний фестиваль «Каннські леви» удостоїв компанію особливого титулу: бренд-маркетолог десятиліття. Завойовуючи нові ринки, бренд не боїться бути смішним, боротися зі стереотипами і говорити на табуйовані теми. П’ять сильних прикладів розглянемо в статті. Gillette: яка бритва потрібна індійським чоловікам У 2007 році в […]
Бездоганних брендів не буває і негативні відгуки в соціальних мережах тому підтвердження. При всьому бажанні, позбутися від них ніяк не вийде, а ось правильно з ними працювати і навчитися повертати їх на свою користь – цілком реально. Про те, як легко і швидко нівелювати їдкі зауваження, розповість провідний менеджер з продажів Teletype, Олександр Корнєєв. Чому […]
Анімаційний фільм під назвою «Маджд і бібліотекар», створений Serviceplan для кредитного бюро Al Etihad Credit Bureau (AECB), метафорично обігрує звернення в банк за кредитом, як запозичення книги в бібліотеці. Фільм був створений для підвищення обізнаності про бренд в інтернет і тонко передає ступінь відповідальності за взяття в борг. «Маджд і бібліотекар» розповідає історію про хлопчика, […]
Коли користувач шукає якусь інформацію в мережі, він не замислюється про якісь технічні особливості, а просто хоче отримати відповідь на сформульований запит. Насправді, сайт – це непросто якась віртуальна сторінка, а цілий комплекс алгоритмів і заходів, що вимагають місця для зберігання текстів, фото, відео та складових контенту. Всі дані сайту зберігаються на сервері, який орендується […]
Якщо б вам запропонували обрати між бургером з м’ясною котлетою чи соєвою, якій б ви віддали перевагу? А якщо б перед вами поклали два ідентичних на вигляд бургери, один з яких був би розрекламований як більш «екологічний» і «корисний» для організму? Вірогідно, що у другому випадку ви з більшою зацікавленістю потягнулися б до «новинки»… У […]
Лінкбілдинг — це метод просування сайту, спрямований на збільшення кількості зовнішніх посилань. Якщо на ресурс ведуть посилання з інших джерел (беклінки), це є ознакою його популярності і авторитетності. Пошукові системи враховують зворотні посилання, як фактор ранжування за запитами користувачів. У цій статті ми розберемо інструменти, за допомогою яких можна отримати корисну інформацію про беклінки сайту […]
Україна має значний потенціал розвитку ІТ сфери, що у купі зі зростанням кількості професійних кадрів, дає надію на велике технологічне майбутнє. Проте не варто забувати про реалії українського ІТ сектору і ті пересічні проблеми з якими він вимушено стикається кожного дня. Напевно, одним з перших негативних чинників України як світового ІТ хабу, називають турбулентність економічного […]
«Офіційна заява: з вересня TikTok обов’язковий майже для всіх мас-маркет брендів», ‒ саме так написав на своїй сторінці у Facebook CEО і керуючий партнер NGN.agency Володимир Галіка. Ми дуже обачно ставимося до нових платформ, і перш ніж вводити щось у загальну практику для клієнтів, детально вивчаємо тренди й робимо глибокий аналіз. Для деяких компаній, яким […]
Салат не зів’яне допоки вуса не відростуть! Не вірите? Тоді дивіться новий, сповнений живильної прохолоди, ролик від агенції Serviceplan Ukraine у якому овочі насолоджуються свіжістю, а щаслива і здорова родина смакує свіжими продуктами в 4 рази довше завдяки системі активного зволоження ActiveHumidity в холодильнику Bosch. «Бренд Bosch, зазвичай, асоціюється з якістю і технологічністю. Це серйозний […]
Слухати історії чужих факапів завжди приємніше, ніж розповідати про свої. Але герої FuckUp Night by EASE безстрашні – адже вони без проблем діляться досвідом своїх провалів. У розпал літа «Європейська асоціація програмної інженерії» EASE організувала вже третю факап-вечірку, на якій топові бізнесмени ділилися досвідом своїх невдач. – Стільки цінної інформації, яка допоможе заощадити дорогоцінний час, […]
Амбасадор в маркетингу – це не суміш кави, хоча маркетингу без цього напою, напевно, не буває. Слово «амбасадор» перекладається з французької як «посол» або «посланець» і з’явилося в дипломатії. Відносно недавно цей термін перейшов в бізнес і вказує на представника будь-якого бренду. Найчастіше таким послом стає зірка, спортсмен, музикант або блогер. Тобто амбасадор – це […]
Один із найбільших ритейлерів країни об’єднав 55 брендів для масштабної промокампанії. Спека, море позитиву та VERKA SERDUCHKA в образі Термінатора — так стартує найдрайвовіша промокампанія літа в мережі «АТБ». Для великої колаборації мережа об’єднала 55 різних брендів від 13 компаній-виробників. Партнерами акції стали PepsiCo Ukraine, P&G Ukraine, VISA, Nestle Ukraine, Ferrero Ukraine, Olis, МАУ-Ukraine, Malbi […]
Реклама в інстаграм у блогерів дозволяє бізнесу підвищити охоплення і впізнаваність бренду, збільшити довіру до компанії, створити попит, наростити кількість продажів. Але найчастіше вартість реклами у популярних блогерів досить висока. Крім того, аудиторія топ-блогера може бути занадто неоднорідною. А часом аккаунт надмірно насичений рекламою, і розміщення залишається без уваги. Однак всі ці нюанси можна вирішити […]
Ми склали список маркетингових термінів, які, на нашу думку, повинен знати будь-який маркетолог на порозі 2021 року. Можливо, ви вже знайомі з деякими або навіть більшістю з цих термінів, оскільки багато з них не нові. Однак це не означає, що вони менш актуальні. Цифровий маркетинг Цифровий маркетинг – це будь-яка форма спілкування, спрямована на те, […]
Міністерство цифрової трансформації обговорює з бізнесом модель змін в ІТ-освіті. Про які пропозиції йдеться і як вони можуть змінити ситуацію з перегрітістю ринку праці в ІТ-сфері – давайте подивимося ближче. У чому, власне, проблема? ІТ-бізнес в Україні динамічний, але зростання його на 20% генерує аналогічне зростання попиту на кадри. А пропозиція випускників в ІТ-секторі значно […]
Екватор літа промайнув непомітно, а ось новин зі світу digital стає дедалі більше. NGN.agency постійно стежить за останніми новинками й раз на місяць ділиться неочікуваними оновленнями. YouTube додасть іконки досягнень для авторів каналів Вони будуть відображатися в YouTube Studio. Ачівки виглядають як емодзі й будуть видаватися за досягнення на різних рівнях: число переглядів, загальний час […]
Українські роботодавці пропонують вакансії на 46 тисяч позицій у сфері Торгівлі та 35 тисяч — у сфері Транспорту. Абітурієнтам без досвіду готові платити в середньому 11 тис. грн на місяць, а от досвідченим спеціалістам — значно більше. Наприклад, середня зарплата комбайнера — майже 23 тис. грн, а фасадника — 30 тис. грн. На які професії […]
Паролі більше не в моді, або який метод аутентифікації найнадійніший? Якщо вірити дослідженням, в минулому році на чорних кіберринках продавалося понад 15 мільярдів вкрадених особистих даних, в тому числі імена і паролі для соцмереж, онлайн-банкінгу та музичних стрімінгових сервісів. Як стверджує Microsoft, в 99,9% випадків витоку даних можна було уникнути, якби користувачі приділяли більше уваги […]
На світовому фінансовому ринку грядуть великі зміни, пов’язані з тим, що криптовалюти все активніше відвойовують своє «місце під сонцем». Вже зараз великі компанії використовують токени як засіб для оплати, використовують для інвестування і торгівлі, провертають фінансові операції не в доларах, а в біткоїнах і інших цифрових активах. І далі положення цифрових валют буде тільки зміцнюється. […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email