Агенція DRAMA QUEEN створила креативну кампанію для Ощадбанку. У ній іронічно та небанально розповідають про кредитну картку, а також показують анімованих маскотів бренду – Ощадиків, які вперше заговорили в реальному світі.
Перед командою Ощадбанку і DRAMA QUEEN стояла непроста задача: розказати про звичний банківський продукт так, щоб спонукати діючих і потенційних клієнтів оформити кредитну картку. Оновлена “Моя кредитка” – простий і чесний інструмент без прихованих умов та складних тарифних планів. У неї повністю відсутня комісія за зняття готівки та перекази між картами.

“Моя кредитка”
Для авторів було важливо підкреслити, що ця картка не має на меті виділятися унікальністю. Вона така, якою і має бути хороший продукт – легка і комфортна в користуванні. Тому весь кампейн побудували навколо ідеї “Нічого дивного!”, акцентуючи на тому, що не треба чекати від кредитної картки чогось виняткового. Вона зручна і в цьому її сила.
“Правда в тому, що всі кредитні картки так чи інакше схожі між собою. Умови – подібні. Працюючи з продуктом, який не має яскраво вираженої унікальності, ми вирішили подивитися на ситуацію під іншим кутом. Це – хороша, зрозуміла картка з прозорими умовами та вигодою. Від надійного, стабільного, державного банку. Тож, можливо, нам і не потрібно нікого дивувати? Це просто кредитна картка від Ощадбанку. Просто зручна. У світі, де всі бренди намагаються виділитися і вразити, сказати “Ой, та нічого дивного” – вже звучить інакше. Так може сказати лише дорослий, упевнений у собі бренд. І хоча ми постійно повторюємо, що тут “нічого дивного”, сам кампейн вийшов насправді незвичний, кумедний і такий, що привертає увагу”, – розповідають в DRAMA QUEEN.
Також в цьому кампейні вперше озвучили маскотів банку – Ощадиків. Автори кампейну поєднали реальний світ клієнта та 3D Ощадиків, надихнувшись класикою Live Action – фільмом Космічний Джем.
Над роликом працювали: режисерка – Дарія Пенькова, оператор – Влад Пеньков. Продакшн команда – tvlab. Постпродакшн – WeAre FX.
Окрім відеоролика, DRAMA QUEEN створили його адаптації для телебачення та діджиталу, радіоролик, а також борди та діджитал віжуали.