Ми часто читаємо та чуємо «лендинг». Усі вже розуміють, що це коротка версія сайту чи сайт односторінник.
Які саме характеристики лендінгу і як його правильно робити ми зараз розберемося:
- Лендинг – це коротка версія сайту, як правило, створюється, щоб привернути увагу до певного продукту, послуги або навчального курсу;
- Простіше кажучи, вся основна інформація: фото контент, опис, відгуки та переваги продукту подаються так, щоб ви за кілька секунд зацікавилися пропозицією. Інформації про продукт не має бути багато чи мало, її має бути достатньо;
- Зробити лендинг потрібно так, щоб після відвідування ваш користувач здійснив цільову дію: залишив контакти, перейшов за посиланням, купив товар або послугу, записався на курс.
- Тому у формі бажано вказати три-чотири поля. Якщо форма буде довгою, користувач відмовиться заповнювати її;
- Часто лендинги, крім продукту, ще й створюють репутацію вашому бренду за рахунок впізнаваності. Якщо один і той самий користувач бачить ваші лендинги з пропозицією різних послуг/продуктів, у нього підсвідомо виникає образ компанії з великим асортиментом, популярною та відомою;
- Лендінг також допомагає вам зібрати ліди та розширити базу потенційних клієнтів;
- Дуже зручний для виведення нового продукту на ринок та тестування його на ринку для певної цільової аудиторії.
Статистика показує, що розробка окремого лендингу продукту збільшує обсяг продажів на 55%. Щоб створити ефективний лендинг потрібно дотримуватися таких правил:
- Заголовок повинен відразу чіпляти та показувати вигоду користувача від взаємодії з лендингом;
- Текст опису не повинен бути надто багатослівним. Потрібно просто і доступно давати інформацію про переваги продукту та вигоду клієнта;
- Контент лендингу подається грамотно: якісні фотографії чи ілюстрації мають відповідати тематиці;
- Не лінуйтеся розміщувати успішні кейси з детальними відгуками клієнтів, це лише посилює довіру потенційних покупців до продукту чи вашої компанії;
- Заклик до дії, тобто текст на кнопці має бути чітким та зрозумілим. Не використовуйте написи типу «ОК». Краще “почати реєстрацію”, “купити”, “заповнити форму”, “замовити” тощо.
- Обов’язково приділіть увагу адаптивному дизайну. 80% покупців зайдуть на ваш лендинг із мобільних пристроїв. Вони не повинні розчаруватись у адаптації під мобільну версію;
- Лендинг має бути оптимізований під пошукові системи. Для цього необхідно визначити семантичне ядро за допомогою таких платформ як Ahrefs, SE Ranking, Serpstat. І обов’язково вставити у контент ключові слова. Це допоможе в отриманні органічного трафіку.
Для отримання максимального результату, як правило, варто заморочитися усіма вищезгаданими пунктами. Але є також способи просування лендингу за допомогою таких платних інструментів:
- E-mail розсилання у соцмережах;
- Таргетована реклама у соцмережах;
- Контекстно-медійна реклама за допомогою Google Ads;
- Реклама у блогерів.
Для кращої конверсії завжди краще замовити лендинг у професіоналів. Його зроблять швидко та враховуючи всі SEO вимоги.