Гортаючи сторінки книг з історії України, мабуть, стає помітно, що більша її частина — це боротьба народу. В тому числі за мову, культуру та своє коріння. Зі школи ми часто запам’ятовуємо це однією фразою: «А чому українська література/історія/підстав потрібне така сумна?»
Насправді ж маємо надзвичайно багату та глибоку культуру, де є і гумор, і романтика, і бунтарство 🙂
Ми вирішили, що зараз саме час дізнатися про все це більше! Тому в рамках ініціативи «Територіальна онлайн-оборона» запускаємо проєкт «Солов’їну треба знати» — веселий український двіж, спрямований на те, щоб легко та цікаво вивчати українську мову та історію. Головним героєм проєкту став діджитал-козак — колега діджитал-чела, якого ви можете пам’ятати з конференції Digitall-chill. Діджитал-козак допоможе розібратися з усіма історичними мітами, пожартує та розкаже, чому треба казати «Теби», а не «Фіви» 🙂
Обіцяємо знання та цікавинки, які допоможуть легко відкидати нісенітниці про Леніна та Україну, розповіді про безрідного кріпака Шевченка та нібито росіянина Казимира Малевича. Наприклад, ви знали, як на Харківщині називають плечики для одягу чи який напій любив Тарас Шевченко (і це не компот)? Ми вже про це розповіли, а далі обіцяємо ще більше крутих відкриттів!
Адже саме культура та мова визначає нас, як народ та відрізняє від інших. Історія нижче — яскравий цьому приклад.
Під час Другої світової війни Черчиллю передали на розгляд бюджет країни. Погортавши документ, він запитав:
— А де ж витрати на культуру?
— Так війна ж іде! Яка культура?
— Якщо немає культури, навіщо ми тоді воюємо? — здивувався Черчилль.
В рамках «Солов’їну треба знати» ми щодня створюємо корисні дописи з ноткою гумору, публікуємо їх на сторінці проєкту в Instagram та передаємо інфлюенсерам «Територіальної онлайн-оборони», щоб вони ділилися зі своїми підписниками.
Крім навчання, такі картки допомагають відволіктися і трохи відпочити від перевантаженого новинами інфопростору.
Переходьте на сторінку проєкту або слідкуйте за улюбленими блогерами і діліться пам’ятками з друзями, щоб якомога більше людей дізналося про наш двіж.