Noplace, це суміш Twitter і Myspace для покоління Z. Ідея полягає в тому, щоб створити місце, де люди зможуть слідкувати за своїми друзями, а також знайти інших, які поділяють їхні інтереси, в одному місці.
Додаток пропонує міні-профіль, який можна налаштувати його відповідно до своїх інтересів. Профілі користувачів можуть містити теги, які програма називає «зірочками», які позначають інтереси або теми, які їх цікавлять.
Noplace більш схожий на глобальний груповий чат або суперника Twitter/X, ніж на альтернативу Facebook, оскільки він зосереджений на текстових оновленнях і на даний момент не підтримує ані фото, ані відео.
Також на Noplace користувачі мають ділитися тим, що вони зараз роблять, а не тим, що вони вже зробили. Якщо ви перебуваєте в новому місті, дивитеся шоу чи слухаєте нову групу, це можуть бути ваші оновлення статусу. Додаток пропонує дві стрічки: одну з вашими друзями, а іншу – глобальну стрічку від усіх учасників програми, і обидва у зворотному хронологічному порядку.
Люди молодше 18 років отримають більш модерований канал. Компанія зосереджена на модерації, створивши для цього власну внутрішню інформаційну панель, і доручає команді забезпечити безпеку користувачів.
Замість алгоритмів Noplace використовує технологію штучного інтелекту, щоб надсилати пропозиції та керувати. Додаток не редагує стрічку за вас, а використовує штучний інтелект, щоб пропонувати підсумки того, що ви пропустили.
Засновник із Токіо та Сан-Франциско вперше почав працювати над Noplace у другій половині минулого року разом із дистанційно розподіленою командою з семи осіб. Наприкінці минулого року Noplace запустив бета-версію лише за запрошеннями та «випадково став вірусним», каже Чжун, що спонукало команду розповсюдити кілька кодів запрошень першим користувачам, серед яких були деякі фанати K-pop.
Додаток вже можна безкоштовно завантажити на iOS і доступний у режимі лише для читання в Інтернеті. Плани монетизації ще не реалізуються. Noplace конкурує з іншими додатками для пошуку друзів, орієнтованими на покоління Z, такими як Wizz, Yubo, Purp, LMK та іншіми.
Стартап підтримується фінансуванням інвесторів, зокрема 776 (Алексіс Оганян), Forerunner Ventures та інших. Згідно з даними PitchBook, компанія залучила 15 мільйонів доларів у раунді серії A1 за попередньою оцінкою в 75 мільйонів доларів, в результаті чого загальний залучений капітал склав 19 мільйонів доларів.