У XXI столітті життя сучасних домашніх улюбленців багато в чому схоже з нашим: вони носять модні луки, мають Instagram-сторінки та можуть відрізнити асаї від кіноа.
Бренд кормів Savory щойно з’явився на полицях, проте вже встиг знайти нову родзинку в стратегії та створити свою першу комунікацію. На відміну від Royal Canin чи Purina, які грають на полі дієтології та лікувального харчування, Savory не побоявся відійти від канонів та створити свою УТП. Рецепт особливої кампанії запуску бренду підготувало маркетингове агентство NEBO ideas agency.
Щоб зануритися у світ хвостатих, недостатньо було подивитися фільм “Коти проти собак”, тому робота розпочалась із дослідження трендів у категорії. В результаті Savory взагалі перестав бути кормом — пухнастих вирішили дивувати стравами високої кухні.
Бренд отримав маніфест від імені сучасних городян — тварин, які насолоджуються істинним смаком життя та на слово “чіа” не скажуть “будьте здорові”, а одразу зрозуміють, що йдеться про їхні улюблені ласощі.
Завдяки цьому Savory став невіднятною частиною міського лайфстайлу котів та собак, їхнім маленьким ритуалом смачного життя: з вишуканими інгредієнтами та сміливими поєднаннями, як у стравах найкращих шеф-кухарів світу.
Візуальною мовою зовнішньої та банерної реклами став елегантний клош, який підкреслив атмосферу високої кухні та став фішкою Savory. Навіть цінники в точках продажу були виконані із дзеркального паперу та нагадували мініклош.
А графа “страви від Savory” стала самостійною категорією на онлайн-майданчиках, у такий спосіб відділившись від кормів-конкурентів. Свіжоприготована стратегія бренду також лягла в основу коротких преролів. Команда агентства спільно з продакшеном Joy Film створили атмосферну вечірню історію, героями якої стали все ті ж сучасні городяни — захоплений диджиталом собака та два фешенебельні коти. Центральна ідея ролика розкривалася за допомогою витонченого ритуалу “дзинь” по клошу, який моментально відривав героїв від важливих справ та пробуджував бажання поласувати улюбленою стравою. Особливу увагу приділили кастингу: попри складність знімання тварин, компанія з благородного чорного пухнастого, витонченого мейн-куна та допитливого цвергшнауцера не змогли встояти перед качкою з кіноа та лохиною й показали емоції, варті номінації на хвостатий “Оскар”.
Висока кухня для домашніх тварин від Savory з’явилася не тільки у відео, а й в радіоролику, який збуджував апетит у всіх слухачів. Звукове звернення прикрасив аудіоджингл “Savory (дзинь) подано”, основою якого став звук подачі страви у ресторанах.
Завдяки міксу сильної стратегії та свіжого креативу бренд Savory яскраво заявив про себе та показав, що навіть на переповненому досвідченими гравцями ринку можна відрізнятися та не наслідувати безпечні тренди, а створювати свої особисті. Детальніше про те, як агентство “Небо” запускало бренд Savory на ринок, читайте на сайті.
Credits:
Nebo ideas agency:
- Ольга Нестеренко — CEO
- Олег Киселиця — креативний директор
- Олександра Шамсутдінова — менеджер
- Іван Кушпель — дизайнер
- Дарина Пономаренко, Юлія Свідерок, Ігор Боутенок — копірайтери
SAVORY
- Поліна Кошарна — Співвласниця та керівний директор
- Юлія Ворошилова — Керівник департаменту маркетингу
- Сергій Демченко — Директор дистрибуції
- Олег Мірошниченко — Керівник відділу ВТМ
- Ольга Алєксєєва — Керівник відділу реклами
JOY FILM
- Ольга Черних – режисер
- Павло Когут – 1 AD
- Євгеній Кирей – оператор
- Анна Варро – виконавчий продюсер
- Наталія Трофимова – лінійний продюсер
- Таня Ламбо – продакшн-менеджер
- Зарема Умерова – асистент продюсера
- Сергій Терентьєв – механік камери
- Тарас Хрищенюк – фокус-пуллер
- Макс Левченко – плейбек
- Микита Фадєєв – гаффер
- Олександр Магдич – SFX
- Надя Юпітер – художник-постановник
- Влад Ралько – стиліст
- Юлія Волинська – make up
- Team Casting – кастинг-студія
- Наталія Юрчишина – дресирувальниця
- Олексій Леус – фотограф
- Інна Маланюк – фуд-стиліст/кейтеринг
- Knight – постпродакшн студія
- Анна Іващенко – постпродакшн продюсер
- Аліна Борщева – колорист
- Propeller Studio – студія звукозапису