У новій серії відеороликів «The Rainmakers» експерти Serviceplan Group з усього світу діляться власним досвідом і актуальними тенденціями в індустрії комунікацій і маркетингу. У другому епізоді глобальний виконавчий креативний директор Serviceplan Group Джейсон Ромейка (Jason Romeyko) і CDO Тім Шнабель (Tim Schnabel) розповідають про те, як вивести digital-продакшн на новий рівень на прикладі нового підрозділу TheHubz.com.
Друге відео з серії «The Rainmakers» присвячено методам і принципам роботи нового виробничого підрозділу TheHubz.com, створення якого допомогло радикально спростити процеси продакшена.
TheHubz.com від Serviceplan Group – новий глобальний постачальник послуг digital-продакшен, створений для підвищення швидкості реалізації проектів і їх ефективності.
TheHubz.com функціонує як внутрішній постачальник послуг для агентств Serviceplan Group без прямого контакту з клієнтами. Більше 1200 співробітників шести центрів Hubz на трьох континентах цілодобово підтримують роботу House of Communication по всьому світу, маючи в своєму розпорядженні кваліфікований персонал і досвід в сфері digital-продакшну. Хаби TheHubz.com професійно організовані в інтелектуальну модульну систему послуг для максимального глобального охоплення. Завдяки їх створенню Serviceplan Group змогла не тільки оптимізувати продакшн digital-активів і заощадити, але також отримала можливість вигідно відрізнятися від конкурентів.
Другий відеоролик проекту «The Rainmakers» доступний за посиланням:
Офіційний веб-сайт проекту: therainmakers.serviceplan.com