NetHunt CRM ініціює проєкт підтримки українського бізнесу та виділяє фонд у розмірі 50 000 євро на підключення CRM серед вітчизняних компаній. Ціль проєкту — допомогти якомога більшій кількості компаній впорядкувати свої дані, автоматизувати процеси та безболісно перейти на CRM-систему, яка допоможе їм пережити надскладну зиму.
За статистикою, понад 90% компаній в Україні керують відносинами із клієнтами — збирають та зберігають клієнтські дані, комунікацію з лідами та клієнтами, деталі угод та пов’язані з ними документи тощо — за допомогою неспеціалізованих інструментів. 49% українських підприємств ведуть базу даних в Excel, 29% — фіксують ключові моменти на папері.
Використання нецільових засобів для управління клієнтською базою часто призводить до низьких показників ефективності праці, недостатньої чистоти даних, втрати клієнтів та, як наслідок, уповільнення розвитку бізнесу.
Втім, для багатьох українських компаній — аж надто в умовах війни та економічної кризи — перспектива переходу на альтернативний інструмент видається страшною. Лячно змінювати процеси, складно змусити команду перейти на новий продукт, не хочеться витрачати час на пошук та впровадження необхідного програмного забезпечення, немає вільних коштів на придбання CRM.
NetHunt CRM прагне популяризувати використання CRM серед українських компаній та довести, що перехід на нову CRM — це можливість для розвитку, а не проблема. Саме для того ми започаткували ініціативу з впровадження CRM для якомога більшої кількості українських бізнесів.
NetHunt CRM виділяє фонд у розмірі 50 000 євро, щоб розібрати бізнес-процеси під час персональних консультацій, покрити 50% вартості користування NetHunt CRM протягом півроку та впровадити її “під ключ” для якомога більшої кількості українських бізнесів.
Протягом чотирьох тижнів — до 16 січня 2023 — будь-яка українська компанія, що працює на ринок України, може скористатися пропозицією від NetHunt CRM та отримати:
- Персональну консультацію для бізнесу із впровадження CRM; розбір ваших бізнес-процесів, які можна спростити та автоматизувати за допомогою NetHunt CRM;
- Фонд покриває 50% вартості користування NetHunt CRM протягом 6 місяців;
- Послугу ‘CRM під ключ’, що передбачає впровадження CRM — перенесення даних, допомога у налаштуванні тощо.
Втім, навіть після офіційного закінчення терміну дії програми українські бізнеси зможуть розраховувати на підтримку з нашої сторони. Ми вже готуємо низку освітнього контенту, вебінарів та ексклюзивних подій для всіх учасників програми.
“Як бізнес з українським корінням, NetHunt CRM добре знає, як важко розвивати власну компанію. Особливо в умовах війни. Зрозуміло, що зараз перехід на нову CRM — це виклик для багатьох українських бізнесів. Ми прагнемо це змінити. Програма підтримки від NetHunt CRM — це наша амбітна ціль по збільшенню кількості компаній в Україні, що вже користуються всіма привілеями ведення бізнесу в CRM. Вона розрахована на те, щоб перетворити виклики на можливості, розповісти про переваги, які надає бізнесу надійна CRM-система, та дати українським бізнесам шанс розвиватися навіть у найскладніших умовах”, — прокоментував ініціативу CEO NetHunt CRM Андрій Петрик.
Для того, щоб зареєструватися в програмі необхідно подати заявку, заповнивши форму на сайті компанії. Активувати програму можна до 16 січня 2023 року включно. Взяти участь у програмі можуть виключно бізнеси, що зареєстровані в Україні та працюють на український ринок.