Попри складні часи, бренд IGROTECO відновив роботу і вже відправляє замовлення своїм замовникам. Ми пишаємося нашим клієнтом, який у воєнний час підтримує економіку України.
IGROTECO — український бренд екоіграшок для розвитку дітей від 3-х років.
Власники бренду впевнені, що завдяки IGROTECO сім’я набуває досвіду бути разом, відволіктись від гаджетів і мультиків на YouTube, поринувши у світ аналогової логіки, де потрібно складати, думати, переставляти, взаємодіяти і розвиватись!
Головним викликом для агенції стала широка лінійка товарів, які мали різний напрямок — це і розвиваючі іграшки для малечі, і конструктори для дітей від 7 років, і мозаїки, і дерев’яне судоку. Потрібно було знайти такі графічні елементи, які були б релевантні за містом для кожної категорії.
Nebo ideas agency заклало у фірмовий стиль кольорове кодування, зрозуміле як дітям, так і дорослим.
Чотири основні кольори підкреслювали простоту дизайнерської думки.
Фірмові елементи були зібрані з елементарних геометричних фігур, бо це — основи дитячої геометрії та логіки.
Динамічність фірмового стилю та побудова логотипу зображає головні світоглядні засади бренду — розвиток та логіка.
Логіку та послідовність демонструють елементи, що постійно змінюються та є неодмінною частиною логотипу.
Кольорові фігури створюють перемінну систему, яка має унікальну самоідентифікацію.
Кожен напрямок чи колекція отримують свій неповторний нарис логотипу IGROTECO.
У рамках програми підтримки малого бізнесу в Україні від Дія.Бізнес, Київської школи економіки та UKAid бренд IGROTECO отримав сильну айдентику, яка допоможе бренду у розвитку та популяризації української іграшки у світі. Адже під час війни українському бізнесу важливо проявляти себе за межами воюючої країни, коли ворог руйнує цивільну інфраструктуру та економіку.