Nebo ideas agency в новому HR-проєкті для аудиторсько-консалтингової компанії Mazars вирішило шукати нових співробітників не через сайти пошуку роботи, а через рідних і друзів. Слоганом кампанії стала фраза “Хедхантимо рідню”.
Все почалося з незвичайних вакансій в LinkedIn. Через них Mazars вирішила шукати родича бухгалтера і одного старшого аудитора. Рідним кандидата пообіцяли, що їм більше не знадобитися полювати на знижки в супермаркеті, адже їх близький почне отримувати конкурентоспроможну зарплату. Друзям же більше не доведеться червоніти за товариша на пляжі, адже Mazars оплатить йому половину вартості абонемента в спортзал – він буде струнким і спортивним.
Крім цього, креативщики запропонували HR-менеджерам фірми давати родинам можливість вносити свої побажання в job offer близьких. Це може бути премія у вигляді піци, квитків в кіно, сімейної підписки на Netflix або навіть стрибка з парашутом.
Також на сторінках Mazars в соцмережах з’явився 3-хвилинний відеоролик, в якому знялися сім’ї і друзі нинішніх працівників фірми. Сестри, чоловіки, дружини і діти, бойфренди і друзі мазаріанців (так в компанії називають членів команди) зібралися разом, щоб розповісти про роботу в Mazars зі своєї “дзвіниці”.
З відео можна було дізнатися, що в компанії серйозно ставляться до work-life balance, через що в фірмі немає переробок, зате є можливість працювати з дому, брати дітей в офіс, вибирати собі графік і проштовхувати нестандартні ідеї за допомогою нових технологій.
Зйомки проходили в офісі компанії в середині травня з командою Komm zu mir Production.
Через те, що героями ролика були непрофесійні актори, з ними довелося трохи “повозитися”. Сина маркетинг-директора дати інтерв’ю намагалися умовити всі: режисер, оператор і команда агентства Nebo, але хлопчик так і не погодився знятися у відео. Зате його подруга, хоч і соромлячись, все ж сіла в кадр і навіть проговорилася знімальній групі, скільки заробляє її мама. У фінальний монтаж ця інформація, звичайно ж, не потрапила.
В цілому ролик вийшов надзвичайно душевним і в той же час дуже веселим, а його фінальним акордом стало “посвячення” рідних в лави компанії – вручення героям візиток зі своїми жартівливими посадами.
Не знаємо, як вам, але нам таке кумівство до душі. До слова, Mazars має 90 офісів по всьому світу, тому не виключено, що подібну ініціативу української філії підхоплять й інші країни.
Nebo ideas agency
- CEO: Ольга Нестеренко
- Креативний директор: Олег Киселиця
- Менеджери: Оксана Рябокінь, Олександра Шамсутдінова
- Дизайнери: Анна Савченко, Ярослав Вертюх
- Копірайтери: Дарина Пономаренко, Віктор Сьомка, Ігор Боутенок
Komm zu mir Production
- Режисер: Микита Глущенко
- Оператор: Олексій Бардадим
- Другий оператор: Олексій Клімов
- Механік камери: Денис Саковський
- Гафер: Артем Кравець
- Грим: Юлія Шишкіна
- Монтаж: Василь Боровий
- Продюсер: Ольга Малашенко
Mazars Ukraine
- Директор по маркетингу: Анастасія Соляник
- Діджитал-маркетинг менеджер: Ольга Макарчук
- HR-директор: Юлія ЗАПРУДСЬКИЙ