Нещодавно на українському ринку з’явився новий бренд мила Activex. Nebo ideas agency розробило для нього діджитал-експеримент і вбило 99,9% бактерій.
Проект розпочався з 15-секундного банера. У ньому за допомогою коллажної стилістики агентство показало, як мило Activex порушує комфорт бактерій на руках. Для демонстрації цього в ролику з’явився мікроскоп, а копірайт звучав так: “Результат видно озброєним оком”.
Другим етапом кампанії стала активація з лідерами думок. Nebo запросило спеціалізовану лабораторію “Зоопарк під мікроскопом” на виїзд для проведення експерименту. Його суть полягала в тому, щоб перевірити руки до і після використання мила Activex. Для цього знадобився потужний мікроскоп зі збільшенням до 2500 крат і роздільною силою в 20 нанометрів.
В експерименті взяли участь 7 блогерів: ресторатор Орест Мурій, власниця магазину здорового харчування Ольга Немчук, коуч в сфері IT Юлія Норець і insta-мами Маша Весна, Галя Смернова, Міла Москаленко, Тетяна Богашова. Ще одному блогеру, Вайнеру Івану Сидорко, відправили подарунковий набір додому, оскільки він захворів коронавірусом.
Агентство зробило роботу мила видимою для всіх. Дивимося в хвилинному відео, як блогери дивувались результату і ділилися контентом експерименту в соцмережах.
Клієнт: EVYAP UKRAINE
Маркетинг менеджер: Ольга Крикун
Маркетинг директор: Анна Евка
Команда NEBO IDEAS AGENCY
CEO: Ольга Нестеренко
Креативний директор: Олег Киселиця
Менеджерка: Оксана Рябокінь
Junior-менеджеркі: Олександра Колесникова, Маргарита Соколовська
Дизайнери: Анна Савченко, Ярослав Вертюх
Копірайтер: Ігор Боутенок