Цього року Saatchi & Saatchi Ukraine зайняла 1 місце в Національному рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств та очолила Міжнародний рейтинг креативності комунікаційних агентств України, що базується на участі в топових міжнародних рекламних фестивалях, за сумою балів випередивши інших учасників майже втричі.
“Ідеї, що змінюють світ чи здатні покращити життя людей, — ніколи не даються легко. За втіленням кожної — безліч ітерацій, викликів, які долаєш разом з командою та клієнтами. А ще двигун креативності — це потужна конкуренція і, повірте, цього року на українських фестивалях ми конкурували з крутими та цікавими проєктами” — відзначив Костя Шнайдер, креативний директор Publicis Groupe Ukraine та Czech Republic + Saatchi & Saatchi Ukraine.
“Я люблю спортивні метафори, тому скажу, що в професійному спорті утримати першу сходинку набагато важче, ніж завоювати титул вперше. Не кажучи вже, очолювати міжнародний рейтинг при надскладній конкуренції третій рік поспіль, це справжня “рекламна” династія. А якщо серйозно, без неймовірних зусиль команди та віри клієнтів у нас , нічого б цього не було.” — додає Сергій Білошицький, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine.
Про Мед мінних полів
Проєкт Saatchi & Saatchi Ukraine та Kernel за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine. “Мед мінних полів” — це лімітований продукт, створений з урахуванням всіх заходів безпеки, що має на меті привернути увагу міжнародної спільноти до питання замінованості України. Перш за все, він призначений для цільових розсилок дипломатам в межах протоколів та впливовим громадянам інших країн, щоб залучити до розмінування ще більше міжнародних партнерів та донорів.
Кейс за цим лінком.
Про Talisman Callsigns
Академія Dronarium стала одним з перших в Україні навчальних центрів для підготовки пілотів дронів, як цивільних, так і військових. Випустивши більше ніж 5700 спеціалістів, вона потребувала впізнаваної айдентики. Креативна команда вирішила поєднати в айдентиці унікальність позивного кожного пілота разом із різними елементами вишивки, розробивши особливий шрифт та принцип, за яким літери позивного пілота утворюють унікальний логотип — символ, що своїми обрисами нагадують дрон. Таким чином айдентика академії складається з тисяч айдентик його випускників.
Глянути роботу можна тут.
Про Carol for Charity
Напередодні Різдва 2022 року команда агенції Saatchi & Saatchi Ukraine та Міністерства закордонних справ України переосмислила класичний “Щедрик” з урахуванням сучасних обставин війни. Так з’явилася “Carol for Charity“, яка англійською мовою розповіла про усе, що зараз відбувається з українцями, спонукала увімкнути Shazam і задонатити на підтримку українських дітей.
Колядку виконав Тарас Тополя з гурту “Антитіла”, ансамбль ім. Григорія Верьовки та дитячий фольклорний ансамбль “Зернятко” під час чергового масованого ракетного удару РФ по Києву в листопаді 2022 року.
Послухати коляду можна тут, а відеокейс проєкту подивитися за лінком.
Про рейтинги
Міжнародний рейтинг креативності комунікаційних агентств України курує Всеукраїнська рекламна коаліція. Він складається із ТОП-ових світових фестивалів та конкурсів й розраховується Клубо ADC*UA з допомогою нагород та коефіцієнтів у залежності від рівня впливу фестивалю на рекламну індустрію. Так, нагорода на Cannes Lions має коефіцієнт 10, у той час як ADC*E Awards — 1. На рейтинг впливають такі фестивалі (в дужках коефіцієнти сили): Cannes Lions International Festival of Creativity (10), D&AD (6), The One Show (6), LIA (4), Clio Awards (2), Epica (2) та ADC*E Awards (1). А шорт-лист учасника дає йому 2 бали, бронза — 4, срібло — 6, Золото — 8, Best of contest — 10, Grand Prix — 15, що множаться на коефіцієнти.
Національний рейтинг креативності та майстерності комунікаційних агентств України розраховує також ВРК. Він є результатом участі команд у 4-ох фестивалях*: ADC*UA Awards, Kyiv International Advertising Festival, Ukrainian Design: The Very Best Of та MIXX Awards Ukraine. Всі нагороди розраховуються за єдиною системою присвоєння балів без множення на коефіцієнти фестивалів. Фестивалям коефіцієнти не присвоюються.
Saatchi & Saatchi Ukraine входить до складу найбільш креативної міжнародної комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine.