Uklon запустив нову диджитал кампанію у межах комунікаційної платформи «Рухай свій світ». У серії анімаційних роликів розкрили основні фічі сервісу та доповнили цю історію вірусним аудіосупроводом, який буде дарувати настрій новим і наявним користувачам, та заряджати їх на поїздки.
Головним персонажем ролика став неофіційний маскот Uklon — пін, який візуалізує собою місце зустрічі користувачів сервісу: райдера та драйвера. У компанії зазначають, що пін такий же емоційний, як і сам бренд Uklon. Він сумує, коли потрібно повідомити щось прикре та щиро радіє, коли дарує щось приємне.
Для міцної взаємодії з користувачами у новій диджитал кампанії поєднали ритмічність та енергійність, кольори застосунку та саундтреки, які не лише запамʼятовуються, а й пригадуються у найпотрібніші для Uklon моменти — коли користувач обирає, яким сервісом скористатися для поїздки чи доставки.
Ось, приклад комунікації з райдерами, коли через відсутність світла та звʼязку ті не могли викликати собі авто:
«Ми в Uklon любимо наших клієнтів, тому всі наші комунікації та розробки створюються з думкою про них. Щоб підняти настрій, змотивувати рухатися вперед попри будь-що або зробити цей день трішечки світлішим. Тож у цій кампанії ми пропонуємо поринути у світ нашої апки, де пін співає для користувача та всі фічі створені тільки для нього. А разом з цим дружньо заохочуємо рухати свій світ. Адже саме це надихає нас вдосконалюватися, щоб бути lovemark для кожного українця», — зазначає Вікторія Ковальова, Head of Brand & Communications Uklon.
Нова комунікаційна кампанія була розроблена спільно з креативною агенцією IAMIDEA.
«Uklon вже мав неофіційного маскота — пін, який є точкою присутності рейдера на мапі. Він вже оживав в апці і комунікував з користувачами, тому ми вирішили зробити його ще більш живим у більш масштабній комунікації. Тепер наш пін танцює та співає про рух з Uklon. Пін на дорозі, як голка програвача на платівці: поставив на мапі і пісня можливостей руху по місту починається. За основу графіки взяли графічний стиль самого піна, а кольори з місця, де власне і живе пін — апки», — коментує Віталій Клименко, арт-директор креативної агенції IAMIDEA.
Відеоролики вже транслюються на популярних стрімінгових сервісах, саундтреки лунають на радіо, а диджитал-перформанси відображаються у власних соцмережах Uklon. Крім того, вулицями міст, які були обрані для підсиленої промоції кампанії, розміщені нові рекламні борди та сітілайти.
Нагадаємо, комунікаційна платформа «Рухай свій світ» була розроблена Uklon разом з IAMIDEA влітку 2022 року. Під час її створення надихнулися саме людьми, незупинниками, які знають свою мету та прямують до неї попри будь-що.