Маловідомий факт, але корейці (як і багато інших азіатів) люблять випити і алкоголь є важливою частиною їх соціального взаємодії. Тому, не варто дивуватися, що саме вони винайшли таке незвичайне блюдо, як морозиво від похмілля.
Морозиво у вигляді фруктового льоду має назву Gyeondyo-bar і має смак грейпфрута. Назву можна грубо перевести як “тримайся!”, що дуже символічно, якщо враховувати властивості цього морозива. Оболонка морозива зі смаком терпкого грейпфрута, а лід всередині містить сік цукеркового дерева — говіння — яке в Кореї здавна користується славою протипохмільного засобу. У Gyeondyo-bar знаходиться 0,7% екстракту говіння, що не так вже й багато, але його цілком вистачить в сукупності з охолоджуючим ефектом.
“Досить смачно. Солодко. Не має неприємного запаху, як у більшості інших протипохмільних засобів”, — зауважує Донг-Ву Кан, пробуючи його вперше в Сеулі.
Південні корейці витратили понад $ 120 млн. На різні напої і таблетки, призначені виключно для полегшення наслідків надмірного вживання алкоголю тільки в минулому році. В середньому, жителі Південної Кореї п’ють 12,3 літра спиртних напоїв на рік, що є найбільшим показником в Азіатсько-Тихоокеанському регіоні, за даними Всесвітньої організації охорони здоров’я.