Нещодавно Nestlé запустила новинку – вермішель швидкого приготування “Мівіна®”, яку можна запарювати прямо у стакані – де завгодно та коли завгодно. Новий продукт має знайомий курячий смак вермішелі «Мівіна®» та доступнішу ціну, ніж схожі рішення від конкурентів*.
Незважаючи на те, що карантин змусив усіх сидіти вдома, у 2020-му попит на продукти, які можна їсти на ходу, зріс і продовжує набирати оберти.
Формат on-the-go особливо популярний серед активної молоді до 25 років. Тож у розробці дизайну потрібно було врахувати вподобання молодої аудиторії, при тому зберегти упізнавані елементи брендингу.
Упаковку розробила агенція Serviceplan Ukraine. Компанії вдалося подати знайомий усім продукт в актуальному стилі.
*Ідеться про більш доступну ціну за одиницю продукції за умови відповідності ціни в торговій точці рекомендованій ціні у 15.50грн.