Мінімалізм продовжує формувати споживчі звички у 2025 році. Звичайні кишенькові упаковки, що раніше були стандартом для використання «на ходу», сьогодні вже сприймаються як занадто об’ємні. Смартфон, ключі та максимум один косметичний засіб — ось стандартний набір у мінісумках і маленьких рюкзаках нового покоління споживачів.
Такі зміни створюють попит на продукти, які легко інтегруються у щоденний ритм. До прикладу, новий формат вологих серветок Smile MINI. Маркетинг-директорка напряму Hygiene корпорації «Біосфера» Наталія Коршун пояснює:
Щоб відповідати тренду на «міні» та завоювати серця споживачів, ми вирішили модернізувати виробничу лінію й запустити формат вологих серветок, який є «меншим за найменший». Щоб поміщалась в будь-яку кишеньку.
Розробка такого формату стала викликом для виробничої команди, адже потрібно було досягти балансу: зробити упаковку максимально компактною, але при цьому не зменшувати розмір самої серветки, до якої звикли споживачі.
Натомість маркетингова команда порівняла новий продукт з пʼятою «міні-кишенею» у джинсах. Це створило емоційний зв’язок із користувачами: те, що зазвичай вважається «непотрібною деталлю», тепер стає символом свободи й готовності до будь-якої ситуації.
«Міні-кишеня» – цілком зрозуміла і близька для всіх асоціація. В цю кишеню нічого не поміщається. Тому люди просто забувають про існування такої кишені в джинсах. Втім колись у ній носили маленькі годинники, запальнички, плеєри. І у 2025-му ми знову надали цій кишені нового сенсу – тепер у ній можна зберігати зручний і функціональний продукт – вологі серветки. Тож це певний тригер при контакті з рекламними матеріалами,
— розповідає Наталія Коршун.
За словами Коршун, головний урок для маркетологів у 2025 році простий:
Сміливо реалізовуйте ідеї, адже старі правила та механізми більше не працюють. Ми разом створюємо нову ринкову дійсність.













































































