Найбільший український медіасервіс MEGOGO в партнерстві з технологічним медіа сейлз-хаусом Vidzone вперше в країні запустили функцію таргетованої реклами в етерах телеканалів. Вставка персоналізованої відео-реклами вже доступна на таких каналах: міжнародному History, українських 24-му, Еспресо, XSPORT+, NOW Series та каналах MEGOGO ГОНГ і MEGOGO LIVE.
Нове рішення від Vidzone створене на основі технологічних розробок компанії Adtelligent, яка працює в галузі рекламних технологій. Воно дозволяє таргетувати рекламні повідомлення в етерах лінійних ТБ-каналів з такою ж ефективністю, як і рекламу на діджитал майданчиках, тобто формувати персональний рекламний блок для кожного користувача ОТТ-сервісу. До проєкту також долучився український телевізійний сервіс youtv.
«Ми невпинно покращуємо досвід користування MEGOGO та знаходимо нові можливості для партнерів, особливо під час повномасштабного вторгнення, коли звички споживання контенту змінилися та адаптувалися до умов життя. Останні 3 роки ми концентрувалися на розвитку реклами на нелінійних каналах через модель CPM та спецпроєкти, яких ще не було на ринку. Наша давня мрія втілити ідею з лінійним ТБ стала можливою завдячуючи співпраці з Vidzone і є інноваційною для всіх ОТТ-сервісів України, та, відповідно, доступна для національних й міжнародних телеканалів. Наші партнери все більше хочуть отримувати якомога ефективніші показники з точки зору бюджетних витрат та аналізу, і ми віримо, що нам вдалось знайти одне з рішень для них», — розповів Ігор Зайчук, Chief Commercial Officer в MEGOGO.
Як це працює?
Розміщений телеканалом рекламний або анонсний блок замінюється персоналізованою рекламою для кожного користувача, що бачить контент.
«Наш сервіс персоналізованої відео реклами на лінійному ТБ розроблений, щоб змінити спосіб охоплення рекламодавцями своєї аудиторії в сучасному онлайн середовищі. Окрім показу таргетованої реклами, ми дозволяємо реалізувати динамічну вставку рекламних зображень під час трансляцій, а також рекламу в окремих вікнах протягом етеру для кожного користувача OTT-сервісу. Аналізуючи поведінку та інтереси глядачів, рекламодавці отримують високорелевантну цільову аудиторію, підвищуючи залученість і забезпечуючи кращі результати. Завдяки партнерству з провідними OTT-сервісами та всесвітньо відомими телеканалами ми пропонуємо клієнтам безпрецедентний доступ до глядачів. Індустріальне рішення від Vidzone пропонує співпрацю всім OTT сервісам, щоб відкрити брендам доступ до рекламного ресурсу преміум класу, а власникам медіа – отримувати ефективний інструмент для монетизації свого продукту», – коментує Юрій Горохов, Co-Founder & CTO в Adtelligent.
Медіасервіс MEGOGO планує тестувати та розширювати список каналів з функціями персоналізованої реклами.
Про Vidzone
Vidzone — це передова компанія заснована в Україні, яка перетворює рекламний ринок телебачення на новий рівень інтерактивної реклами за допомогою технології динамічної вставки реклами. Наша платформа дозволяє рекламодавцям доставляти персоналізовані оголошення глядачам на різних OTT-стрімінгових сервісах та ТБ-каналах. Використовуючи інструменти закупівлі розміщення реклами в автоматичному режимі через аукціон, який відбувається в режимі реального часу, (real-time bidding), Vidzone забезпечує неперервний процес показу відео реклами та забезпечує взаємодію з аудиторією на основі її інтересів та переглядів.
За допомогою big data та передових алгоритмів, ми гарантуємо, що рекламодавці можуть охопити преміум аудиторію з неперевершеною ефективністю.
Про Adtelligent
Adtelligent — глобальний лідер у сфері рекламних технологій, який пропонує власноруч розроблені рішення для монетизації рекламного інвентарю веб-сайтів, додатків, онлайн ТБ-каналів та сервісів, а також для медіа кампаній, sales houses та рекламних мереж.
Заснована у 2008 році, компанія має представництва у США, Європі та Україні, що дозволяє надавати глобальну підтримку своїм клієнтам. Adtelligent отримала численні нагороди та визнання від таких авторитетних видань, як Inc. та Deloitte, завдяки своїм передовим технологіям, що впливають на розвиток галузі.
У портфелі Adtelligent є інноваційні технології для керуванням реклами для видавців (Supply Side Platform) та розміщенням для рекламодавців (Demand Side Platform). Також Adtelligent пропонують рішення, яке спрощує процес продажу реклами та забезпечує оптимізацію доходів (Header Bidding Platform).
Завдяки унікальному бізнес-підходу, Adtelligent постачає свої передові рекламні технології понад 20 000 сайтам та додаткам по всьому світу, сприяючи зростанню доходів від цифрової реклами та забезпечуючи власноруч розроблені рішення для ефективної монетизації.