Магазини секс-іграшок вкрай потребують безпечного інтернет-простору для реклами та продажу своїх пікантних товарів. Надзвичайно важливо не переходити грань, що відрізняє зацікавленість від вульгарності. Необхідно залучати потенційних покупців таким чином, щоб це не суперечило усталеним нормам суспільства і, звичайно, не йшло у розріз із законом.
Що робити не потрібно?
Реклама секс-девайсів на даний момент в Україні розвинена недостатньо добре. Багато інтим-магазинів використовують надзвичайно агресивні способи привернення уваги до своїх товарів. Наприклад, рекламні банери нерідко рясніють сексуальними образами. А навіщо? Адже потенційним покупцям важливо насамперед зрозуміти, як користуватися секс-товарами та що їм це дасть.
Складається враження, що продавці мислять надто прямолінійно: якщо товари призначені для задоволення сексуальних бажань, то в рекламі має бути багато сексу. Це провальна стратегія, оскільки мета реклами – не задовольнити бажання людей помилуватися еротикою, а залучити до придбання секс-товарів.
З чого почати?
Відмінний варіант для реклами секс-іграшок в Україні – використати популярну соцмережу. Це може бути Інстаграм, Телеграм або будь-який інший популярний інтернет-майданчик. Безумовно, доведеться вкластися у просування, але й віддача буде гарною. Важливо лише визначити потрібну аудиторію. Само собою, що людям похилого віку пропонувати секс-девайси сенсу мало, потрібно зачепити саме тих, хто потребує таких товарів.
Необов’язково використовувати саме банери чи рекламні ролики. Можна завести окремий канал, де розповідати про новинки в секс-індустрії, види інтиму, цікаві способи задоволення тощо. Щоб більше людей дізналося про канал, слід вдатися до взаємо піару з іншими схожими каналами. Найчастіше це робиться безкоштовно, оскільки вигідно обом авторам. Як додатковий дохід з часом можна буде монетизувати канал.
Навіщо відкривати секс-шоп?
Найзручніший спосіб продавати інтимні товари в інтернеті – завести онлайн магазин, де буде представлений весь асортимент продукції, що пропонується покупцям. Важливо, щоб у секс-шопі була не тільки інформація про товари, а й тематичний блог для освіти. Наприклад, інтим-магазин sextoys.com.ua регулярно розповідає відвідувачам про новинки в секс-індустрії, ділиться корисними статтями про секс та стосунки.
Щоб процес продажу йшов активно, потрібно зробити все, щоб люди поверталися на сайт знову і знову. Функціонал секс-шопу має бути зручним та інтуїтивно зрозумілим. Можна час від часу проводити розіграші серед покупців, цікаві квізи з хорошими призами та інші заходи, які привернуть ще більшу увагу до магазину.
Як просувати секс-шоп в Україні?
Справжній спосіб просування – закупівля реклами у популярних блогерів. Саме передплатники сучасних молодіжних та тематичних блогів найчастіше зацікавлюються продукцією секс-магазинів. Важливо серйозно підійти до рекламних постів – не перегинати планку в описі інтиму, а наголосити на комфорті користі використання секс-іграшок. Найкраще вибирати блогерів, які самі періодично випускають контент на тему сексу.
Також варто звернути увагу на блоги жіночої тематики. Чому? Більшість відвідувачів та регулярних покупців секс-шопів – це жінки. На жаль, чимало українок досі не знають, як і для чого використовуються секс-девайси. Але при правильній подачі матеріалу буде нескладно зацікавити більшу частину жіночої аудиторії та спонукати її на відвідування інтим-магазину.
І, звісно, слід розкручувати власний бренд. Назва компанії – важливий момент. Воно має бути звучним, ефектним і незабутнім. Необхідно скрупульозно працювати над репутацією секс-шопу, щоб люди були впевнені – цей магазин абсолютно надійний, а купувати в ньому абсолютно безпечно. Розсилки – теж хороший спосіб просування, але важливо не переборщувати з натиском у таких листах.