Уявіть собі: пачка чипсів — це не просто перекус, а привід посміхнутися і поділитися радістю з друзями. Саме таку ідею втілив Brain Tank в новому ролику для бренду Cheers.
Перед ними стояло завдання: зробити фішку, яка би відрізняла бренд Cheers від інших чипсів. Для цього придумали оригінальну фішку та яскравий слоган для ролика.
Довгі години творчих пошуків привели Brain Tank до створення магічного жесту, який став візитівкою кампанії:
Протягуємо другу снек. І поки він не розуміє, що відбувається ми розкриваємо другий снек у формі віяла. Спокійно, друже, смаколиків вистачить на всіх!
Це не просто елемент візуального ряду, а заклик до спілкування та зближення. Цей жест легко запам’ятати й повторити, він викликає позитивні емоції та створює відчуття спільності.
Слоган «Поділись! Посміхнись!» — це більше ніж просто слова. Це заклик до позитиву, до спілкування, до того, щоб зробити світ трохи кращим. Адже саме в момент обміну ми відчуваємо справжню радість.
Чому цей жест такий особливий?
Тому що він простий, зрозумілий і викликає емоції. Він запам’ятовується з першого погляду й легко повторюється. А ще він підкреслює головну особливість чипсів Cheers — ними хочеться ділитися.
Прості речі – це не завжди прості рішення. Проте саме з них складаються щасливі моменти з друзями. Brain Tank змогли помітити глибинні сенси в простому продукті. І хоч це не просто, але їм подобається шукати нестандартні рішення там, де їх, здавалось би немає.