Український мобільний оператор lifecell пропонує абонентам ще більше свободи з послугою перенесення номера разом із кодом (MNP) і запускає національну рекламну кампанію про свободу підтримувати своїх.
Свобода — це завжди вибір. Волелюбний народ сам вибирає свою долю, своє майбутнє. І захищає свій вибір. Нині, у воєнний час, українці також вибирають, що дивитися, що слухати, що купувати, як спілкуватися і якими послугами користуватися. Адже свобода — це також право відмовитися від того, що не влаштовує, навіть якщо йдеться про телеком-послуги. Український мобільний оператор lifecell пропонує абонентам ще більше свободи з послугою перенесення номера разом із кодом (MNP) і запускає національну рекламну кампанію про свободу підтримувати своїх. Кампанія уже стартувала на ТБ і буде запущена онлайн та на рекламних носіях.
«Ми завжди виступаємо за свободу у всіх її проявах. Зараз громадяни обирають послуги ще і з патріотичної позиції. Тому ми пропонуємо скористатись послугою перенесення номерів і приєднатися до lifecell», — коментує Аві Щупак, керівниця відділу маркетингових комунікацій lifecell.
«Свобода у ДНК нашого бренду підкреслена слоганом «Вільно мобільно». Але ми вперше розширюємо це поняття у своїх комунікаціях у різних напрямках: від свободи відносин до свободи нації», — зазначає Антон Цибенко, Creative Lead відділу маркетингових комунікацій lifecell.
З моменту запуску послуги MNP найбільше абонентів — понад 126 тисяч — зробили вибір саме на користь lifecell. Згідно з опитуванням, проведеним мобільним оператором серед нових абонентів, вони найбільше задоволені збалансованими тарифними планами та якісним мобільним інтернетом.
lifecell — український телекомунікаційний оператор, що надає послуги мобільного зв’язку та передачі даних на базі швидкісного інтернету. Компанія розвиває інноваційну екосистему телекомунікаційної галузі, реалізовуючи проєкти, спрямовані на розвиток «розумного міста», «розумного регіону», покращення безпеки громадян і розгортання мережі IoT (інтернету речей).
Діджитал-оператор lifecell пропонує зручні та вигідні тарифи і послуги для користувачів розумних пристроїв. До цифрового портфоліо компанії входять: багатофункціональний месенджер BiP, захищене хмарне сховище lifebox, мобільний платіжний сервіс, застосунки TV+, lifecell music тощо.
Станом на кінець другого кварталу 2022 року активна 3-місячна абонентська база lifecell становила 8,4 млн користувачів.
Читайте також: lifecell показав роботу інженерів оператора під час війни очима художників-ілюстраторів