Креативна агенція Leo Burnett Ukraine та мережа зоомагазинів E-ZOO «перетворили» дерев’яні палиці на медіа. Так народився проєкт PromoStick — перша реклама на палиці, яку собаки самі приносять петперентам.
Ми безмежно любимо собак. А що посилює цю любов? Звісно ж, ігри. «Принеси палку» — гра, від якої фанатіють собаки. Вони готові тягти палиці звідусіль, аби лише погратися разом з нами. Саме цей інсайт надихнув Leo Burnett Ukraine створити особливу версію палиці. Так з’явився PromoStick від E-ZOO.
Креативники Leo Burnett Ukraine зібрали кілька десятків справжніх палиць з парків та скверів, випалили на них повідомлення та промокоди від E-ZOO, і повернули їх назад у міські парки. Песики знаходять ці палиці, несуть своїм петперентам, а ті можуть скористатися знижками 200 і 1000 грн на корми, іграшки, вітаміни та засоби від паразитів.

PromoStick
Отримати знижку просто: потрібно знайти PromoStick на прогулянці зі своїм песиком, зробити сторіз у Instagram, тегнути E-ZOO та принести PromoStick у найближчий магазин E-ZOO. Вуаля — винагорода для вашого улюбленця вже чекає там!
Локації з палицями шукайте на Instagram-сторінці E-ZOO.
Фактично ми створили новий формат офлайн-промо, який дозволив нам вийти за межі стандартної реклами та зробити бренд ближчим до щоденного життя людей і їхніх улюбленців. Адже PromoStick у простий та нативний спосіб переводить петперентів із прогулянки в парку в диджитал, просто на сайт E-ZOO,
— коментує Олег Білюк, співзасновник мережі E-ZOO.
Коли всі змагаються з медіапланами, банерами й ресайзами, іноді найкраще рішення — це просто… палиця. Це спосіб не змагатися у тисняві, а звернутися безпосередньо до споживача»,
— додає Олена Данильченко, креативна копірайтерка Leo Burnett Ukraine.
Не думав, що мій 20-річний досвід артдиректора знадобиться у пошуку “правильної” палиці,
— усміхається Рост Вишневий, артдиректор Leo Burnett Ukraine. —
Але креатив не має меж. Іноді ергономіка повідомлення — це форма дерев’яної гілки.
PromoStick зацінили і песики, і їхні петперенти. Тож команда міжнародної агенції performance-маркетингу Performics Ukraine створила ще й диджитальну версію. Знаходьте «розкидані» по сайту E-ZOO віртуальні PromoStick, отримуйте 20% знижки на товари для собак та підказки, де шукати фізичні палиці з ще приємнішими подарунками.

PromoStick
У Leo Burnett Ukraine підкреслюють: PromoStick — це приклад підходу HumanKind, але в цьому випадку — ще й DogKind. Кампанія базується на реальній поведінці, звичках і глибоких інсайтах, що робить її водночас емоційною та ефективною.
Акція вже розпочалася. Тож гуляйте зі своїми улюбленцями та знаходьте PromoStick від E-ZOO у парках свого міста.
Leo Burnett Ukraine – одна з найкреативніших агенцій України. Входить у Publicis Groupe Ukraine – група, яка є світовим лідером з маркетингу, комунікацій і диджитал-трансформації. У Leo Burnett Worldwide ми віримо: креативність – це сила, що здатна змінювати поведінку людини. Саме це мається на увазі під філософією Humankind.
E-ZOO — мережа зоомагазинів, що входить до складу Fozzy Group. Працює в омніканальному форматі: товари для домашніх улюбленців доступні як у фізичних магазинах, так і онлайн — з доставкою до дверей. Наразі мережа налічує 52 магазини у 10 областях України, зокрема у Києві, Львові, Одесі, Рівному, Луцьку та Полтаві. В асортименті — понад 15 000 товарів від більш ніж 150 брендів, серед яких і ексклюзивний імпорт.
Performics Ukraine — міжнародна performance-marketing агенція. Входить до складу однієї із найбільших у світі рекламно-комунікаційних груп Publicis Groupe. Завдяки синергії даних, технологій та талантів команді вдається створювати та конвертувати споживацький попит у всіх можливих проявах – пошуку, соціальних медіа, display, e-commerce та офлайн-каналах.









































































