Онлайн заробіток неймовірно спокуслива нагода, для кожного, хто шукає додаткового заробітку у сучасний спосіб. Партнерський маркетинг — один із найкращих способів заробити онлайн. Проте, звичайні партнерські публікації в соцмережах уже дещо застарілий спосіб, тому необхідно постійно вивчати і розробляти щось нове. Саме таким способом є контент локери та лід-магніт. Давайте розберемось що це?
Що таке контент локери і лід-магніт?
Що таке контент локери?
Контент локери — це спеціальні інструменти, які допомагають різним авторам з цілого світу заробляти на своєму контенті. У тому числі і вебмайстрам, тобто тим, хто працює у партнерських мережах. Ці маленькі помічники дають змогу заблокувати обрану автором частину контенту (частину статті, підсторінку на сайті або й цілі тематичні файли). Це прекрасний спосіб монетизувати свій контент, а не просто вставляти лінки у текст, заохочуючи людей до конверсій. Існує багато різновидів контент локерів:
Що таке лід-магніт?
Лід-магніт — це саме та річ, яка привабить ліди та принесуть прибуток автору, надихаючи творити контент далі. Що таке лід-магніт? Це безкоштовний вміст, який автор пропонує своїм читачам, взамін за певну цільову дію — залишення своїх даних або заповнення анкети.
Можливі категорії лід-магнітів
Насправді, майже весь контент в інтернеті можна поділити на 3 загальні категорії:
- навчальний — з якого читачі можуть дещо дізнатись. Це можуть бути електронні книги на вузьку нішову тему, міні-курс, який буде реалізований за допомогою регулярних емейл розсилок чи короткі подкасти або відео-інструкції. Загалом усе, що в короткому форматі роз’яснить незрозумілу тему, а автору принесе бажану цільову дію та конверсію.
- практичний — який спростить життя чи конкретну сферу (до прикладу, заробіток в інтернеті). Прикладом такого практичного лід-магніту можуть стати різного типу чеклісти, шпаргалки, різні підбірки інструментів чи шаблони для власного використання чи щось, що у будь-який спосіб покращить життя ваших читачів. Особливо, якщо вони цінують свій час.
- і, звісно, розважальний — це те, через що більшість відвідує інтернет. Люди обожнюють різного типу квізи чи навіть шпалери для телефону. Таке щось можна зробити, завантажуючи із безкоштовних стоків Pexels і переробляючи їх у тематиці вашого сайту. Квізи також золоте дно, адже усі люблять дізнаватись про себе більше. Такі квізи можна робити, наприклад за допомогою Qzzr чи Marqueez.
Як створити діючий лід-магніт?
Ніхто не знає краще свою аудиторію, ніж автор, проте є кілька універсальних вказівок, яких слід дотримуватись, аби лід-магніт приносив конверсії. Найголовніше пам’ятати, що сьогодні люди не люблять чекати тому доступ до лід-магніту читач повинен отримати миттєво.
Лід-магніт повинен бути конкретним
Найкраще, аби він вирішував конкретну проблему. Пояснення конкретної теми, допоміжний календар для планування постів, чекліст для подорожі на вікенд — конкретна річ, яка допоможе вирішити одну проблему чи дізнатись дещо тут і зараз. Це завжди хороший спосіб зацікавити читача. Пам’ятайте, що інформація в інтернеті дуже нетривала і її актуальність дуже швидко минає.
Лід-магніт мусить бути справжнім
Сьогодні неприпустима ситуація, коли в інтернеті ми залишаємо свої дані заради якоїсь конкретної інформації, а коли ми отримуємо замість цього іншу інформацію, ми явно будемо незадоволені. Саме тому те, що ми обіцяємо нашим читачам — мусить бути справжнім і вартісним. Дані в інтернеті дуже важливі і це дорога валюта, як і час тому давайте будемо цінувати одне одного.
Лід-магніт необхідно зробити простим
Це ще одна риса, яку ми любимо в інтернеті — тут немає наукових дисертацій, а переважно все пояснено простими словами. Лід-магніт, за який наш читач заплатив своїми даними та/або часу не повинно бути складним для “перетравлення” — читач сподівається отримати інформацію тут і зараз, доступною мовою.
Лід-магніт і конверсії
Якщо ми переконали вас, аби спробувати використати такий спосіб заробити, тоді, мабуть, у вас зродилось запитання: “Ок, я уже маю ідею для лід-магніту, але як ж це втілити в життя?”. І ми готові на це відповісти.
Як ми уже згадували вище — лід-магніти це елемент контент локерів, який дещо працює як наживка. Тобто, лід-магніт притягує нам потенційних клієнтів, але аби отримати прибуток їм потрібно виконати цю дію у завчасно підготовленому контет локері. Аби отримати доступ до таких локерів, потрібно створити безкоштовний акаунт на сайті, де зібрані усі категорії локерів. А саме: Content Locker CPA (дозволяє заблокувати контент), Captcha Locker, File Locker, а також Mobile Rewards.
Після створення акаунту, необхідно створити свій локер та розмістити його на своєму сайті. Як налаштувати такий локер можна переглянути, до прикладу, тут. Саме після такого розміщення, локер почне приносити конверсію та заробітки автору. Слід пам’ятати, що вибір офферів, які ми підключаємо до наших локерів регулюють те, які завдання будуть отримувати наші читачі. Отже, навіть є нагода зробити локери, аби тематично підходили до нашої сторінки.
Загалом монетизація свого контенту це мрія кожного, хто творить щось для загалу в інтернеті. Будь то сайт в інтернеті чи просто блог — на усьому цьому можна заробляти і це прекрасна нагода. Гайда пробувати перевіряти новий спосіб заробітку на своєму сайті.