На запит топменеджерів провідних агрохімічних компаній креативна агенція Arriba! розробила бренд благодійної платформи, яка залучає гроші для допомоги українським фермерам, що постраждали від російської агресії, з-за кордону. У рамках проєкту команда створила стратегію, назву, слоган, логотип, фірмовий стиль, а також зняла презентаційний ролик, у якому показала реальні наслідки ворожих обстрілів для наших аграріїв.
Першочергово засновники ініціативи вирішили звертатися до американських фермерів. Адже в з огляду на свою культуру вони особливо співчувають українським колегам та готові підтримати їх фінансово. Але водночас, існує запит на прозорість — розуміти, куди саме будуть спрямовані їх кошти. Щоб подолати цей бар’єр було вирішено створити першу платформу прямих донатів від фермерів фермерам: гроші перераховуються конкретним людям на зазначені ними потреби.
На етапі брендингу перед агенцією стояла задача зробити платформу максимально зрозумілою та промовистою. А ще, викликикати емоцію та відчуття солідарності у фермерської спільноти. Тому для назви Arriba! вирішили поєднати слова “farmer” та “brotherhood” — FARMERHOOD — аби з першого контакту створити атмосферу спільноти. А слоган “From farmers to farmers” напряму відображає позицію благодійної ініціативи.
Основною гамою платформи стали кольори полів та зелені. А логотип продовжує тему братерства і взаємодопомоги. До того ж аграрії — це саме ті, хто безпосередньо працює руками. Загалом, весь дизайн побудований на простоті, бо фермери — прагматичні та зайняті люди, в них немає часу на зайву мішуру. А тому креативники пішли шляхом простого та зрозумілого авдиторії стилю, не перевантаженого дизайном.
Засновники платформи вірять, що проєкт має амбітне майбутнє. Адже, після того, як він допоможе відновити свої господарства українським фермерам, FARMERHOOD може стати платформою для допомоги фермерам з інших країн. Бо в її основі лежить велика ідея підтримки продовольчої безпеки всього світу.
«Це був дуже важливий для нас проєкт. Аграрний сектор — значна частина нашого ВВП. І фермери, які продовжують працювати, здатні зробити відчутний внесок у нашу спільну перемогу. Зараз українці зосереджені на допомозі армії, тому залучати гроші для підтримки фермерів з-за кордону — це дійсно класна ідея. Велика честь стати частиною цієї історії» — зазначив креативний директор Arriba! Макс Бурцев.
Agency: Arriba! Strategic Creative Agency
- Макс Бурцев — Сreative Director;
- Оля Бурцева — Account Director;
- Лєра Ткаченко — Account Manager;
- Оля Померанська, Олег Мисягін — Strategists;
- Даша Старко, Аліна Герасимчук, Оля Шевчук — Copywriters;
- Діма Алімов, Євгеній Бабанін — Designers.
Production: Arriba! Production & Palay Production
- Еветта Лукаш — Producer;
- Лада Сабова — Director;
- Ярослав Лукаш, Паша Іткін — DOP.