У сфері маркетингу я працюю вже 8 років, з них 3 очолюю маркетинг-команду платформи кіно та телебачення Київстар ТБ, яка нині є лідером за найбільшою кількістю відеоконтенту, виробленого в Україні. За цей час я неодноразово переконувалася, наскільки велику роль у просуванні будь-якого бренду відіграють партнерства та колаборації. У сучасному світі колаборація — це один із найефективніших способів досягнення своїх маркетингових цілей. Компанії-партнери розширюють свої можливості та мають більше шансів на вихід до глобального ринку. Однак, це вже давно не просто взаємовигідна співпраця між торговими марками, як це легко може здатися, на перший погляд. Нині це завжди про спільні цінності, спільну місію, спільні задачі та одну любов до свого споживача.
Нещодавно благодійний фонд «Повернись живим» та українська мережа АЗС ОККО анонсували свій найбільший проєкт «ОКО ЗА ОКО 3». Це вже їхній третій спільний проєкт. Вони прагнуть акумулювати 500 мільйонів гривень для Десантно-штурмових військ. Завдяки першим двом проєктам уже вдалося допомогти Силам оборони України 25-ма розвідкомплексами, а силам ТрО було передано партію кулеметів, мінометів і гранатометів.
Також 1+1 media, фонд «Повернись живим» і Українська Прем’єр-Ліга продовжують проєкт «Ліга аеророзвідки 3.0», ціль якого — зібрати 48 000 000 гривень на 16 спеціально обладнаних мобільних пунктів управління БпАК. Детальніше про це можна дізнатися на спеціальному сайті: https://savelife.in.ua/liha-aerorozvidky-3/.
До речі, у межах перших двох етапів проєкту вдалося підсилити 9 підрозділів аеророзвідки на 32 086 716,6 грн. Наприкінці 2023 року «Повернись живим» спільно з 1+1 media передали військовим 5 мобільних пунктів керування безпілотними комплексами на базі повнопривідного мікроавтобуса та 10 БпЛА «Лелека-100».
Лідером із колаборацій на українському ринку є Intertop, який втілював спільні проєкти з вітчизняним анімаційним фільмом «Мавка. Лісова пісня», музичним гуртом Kalush Orchestra та брендом CHER’17.
Також варто згадати легендарну колаборацію Gucci й Balenciaga. Їхній проєкт називають колаборацією століття, адже він поєднує у собі андеграунд і квіткову химерність, що й викликає захват і захоплення в аудиторії.
Ці колаборації — це перше, що спадає у мене на думку, коли ми говоримо про силу партнерства. Вона дуже потужна і часто недооцінена через те, що приносить здебільшого довгостроковий результат, який складніше виміряти, а отже — оцінити ефективність. Однак, міцність емоційного зв’язку, який формують такі колаби з авдиторією, насправді приємно вражає.
З початку існування платформи кіно та телебачення Київстар ТБ ми намагалися запропонувати нашим клієнтам більше, ніж просто перегляд контенту, тому ми стали активно заходити у співпрацю з різними брендами та створювати маркетингові та PR колаборації, роблячи акцент на користі та вигоді для глядача.
У 2024 році ми поставили собі за мету бути не просто корисними, а дати можливість нашому клієнту втілювати разом з нами цінні проєкти, які глобально впливатимуть на його життя. Тут на перший план вийшли цінності Київстар ТБ — якісний різноманітний українськомовний контент та розвиток кіноіндустрії в Україні. Саме тому цьогоріч платформа кіно та телебачення стала партнером багатьох українських кінофестивалів. Серед них — «Київкінофест», організаторами якого стали Довженко-Центр та кінотеатр «Жовтень». Гості фестивалю змогли насолодитися широкою культурною програмою та поринули у кіномандрівку Києвом. У кожному фільмі глядач міг впізнати столицю: десь це була середина ХХ століття, десь — 90-ті, а десь — наша сучасність. Для відкриття фестивалю організатори обрали кінострічки «Сьомий маршрут» 1997 року і «Це побачення» 2023 року. Окрім чудових кінострічок, у відвідувачів була нагода відвідати лекції кінокритика Сергія Тримбача та продюсера 1+1 media, засновника проєкту «Реальна історія» Акіма Галімова. Також відбувся благодійний ярмарок і художня виставка. Гості отримали приємні й незабутні враження, які, я впевнена, надовго залишаться в пам’яті. Київстар ТБ підтримала фестиваль інформаційно, адже він в першу чергу про Київ кінематографічний та культурний.
Третій рік поспіль у Чернівцях відбувається фестиваль Миколайчук OPEN, який присвячений видатному українському митцеві Іванові Миколайчуку. Цього року до його програми увійшли українські музичні фільми, створені з 1936 до 2014 року, кінострічки за участю самого Івана Миколайчука, стрічка-пророцтво, знята 30 років тому в Чернівцях, і чеський гумористичний фільм «Поліно». Цей фестиваль про лаконічність та простоту, він прагне показати українцям, якими вони є насправді. Тому підтримати Миколайчук OPEN для 1+1 media і Київстар ТБ є особливо важливим. Зокрема, в межах індустріальної секції на фестивалі виступить керівниця відділу контенту платформи Марина Каплун, яка поділиться з молодими кінематографістами, на які фільми в українців нині є попит, як продавати фільм ОТТ-платформі, яких помилок не варто допускати. Особливою темою для цього фестивалю є короткометражні фільми. Мало хто знає, але Київстар ТБ розміщує у себе короткі метри: ми відкриті до молодих режисерів та продюсерів і з радістю розмістимо стрічку на нашій платформі та, за можливості, забезпечимо їй промоцію. Ми розділяємо з фестивалем позицію, що ті, хто нині робить якісні короткі метри, робитимуть в майбутньому повнометражні, тож цим людям потрібно дати поштовх і підтримати їхній талант.
До речі, фестиваль офіційно відкривала ведуча проєкту «Сніданок з 1+1» на 1+1 Україна Людмила Барбір.
Партнерство з 15-м Одеським міжнародним кінофестивалем для нас з 1+1 media є особливо цінним, адже це один з найдавніших та найбільших кінофестивалів в Україні. Він представив спеціальну програму «Співає Україна». До неї увійшли такі фільми, як «Гуцулка Ксеня», «Співає Івано-Франківськтеплокомуненерго», «Рози. Фільм Кабаре» та «Я, Побєда і Берлін».
Ще однією нашою цінністю є безпечний, пізнавальний та цікавий дитячий контент. Ми сприяємо популяризації й підтримуємо творців українського дитячого кінематографу, тому в нас була колаборація з проєктом «Книга-Мандрівка. Міста». Це мультсеріал про незламні українські міста та їхню історію, яка подана в простому та зрозумілому для дітей форматі. У межах цього проєкту ми зробили низку благодійних показів цієї серії мультфільмів у київському ТРЦ Gulliver, один з яких модерувала ведуча проєкту «Сніданок з 1+1» на 1+1 Україна Неля Шовкопляс. Нині цей мультфільм можна подивитися у вільному доступі на платформі кіно та телебачення Київстар ТБ. Такий контент, на думку нашої команди, має бути доступний якомога більшій кількості дітей.
Нещодавно Київстар ТБ долучилася до обговорення про те, яким має бути дитячий контент під час війни в межах круглого столу, ініційованого Національною радою з питань телебачення та радіомовлення. На ньому ми розповіли про функціонал нашої ОТТ-платформи, який команда спеціально розробила для перегляду контенту дітьми: свого часу ми створили спеціальний «Дитячий профіль». У ньому зібрані мультфільми, освітній, пізнавальний і розважальний контент. Функція доступна без додаткової плати. Дитина має власний профіль з улюбленими мультиками, а батьки спокійні, що їхнє чадо дивиться тільки мультфільми й нічого зайвого. Також можна обмежити перехід у «Дорослий профіль», увімкнувши «Батьківський контроль».
1 червня у Києві на ВДНГ відбувся «Діти Фест», з яким Київстар ТБ також запартнерилася. На цьому заході здійснювалися заповітні мрії дітей, а батьки вчилися по-іншому дивитися на цей світ. Щасливчики, яким вдалося побувати на фестивалі, відкрили для себе багато цікавого, поринули в розваги й навчилися новому на майстер-класах. Кошти, виручені з вхідних квитків, були передані до дитячого будинку «Місто Щасливих Дітей».
Моя команда не змогла оминути увагою 11-й Чілдрен Кінофест, який щороку запрошує дітей на безоплатні покази дитячих фільмів й анімації в кількох містах України. Це найбільший в Україні кінофестиваль для дітей і підлітків, що створений з метою виховання нового покоління кіноглядачів в Україні та просування мистецтва кіно. Гості мали змогу долучитися за попередньою реєстрацією або ж віртуально. Цьогоріч він тривав 10 днів та охопив 11 міст. До речі, до фесту також була долучена корпоративна спікерка 1+1 media — ведуча 1+1 Марафон і ТСН Марічка Падалко.
Не обходимо стороною й вузькопрофільні заходи, які з одного боку можуть бути корисними конкретній аудиторії, а з іншого — відкривають користувачам платформи можливість отримати додаткові навички та інсайди. Так, уже 25 червня в Києві за підтримки 1+1 media відбудеться масштабний MRKTNG MRTH — подія, яка збере найпотужніших маркетологів України, які запускають кампанії з мільйонними охопленнями, вражають світ креативом та створюють неймовірні соціальні проєкти. Київстар ТБ транслюватиме подію наживо, будучи інформаційним партнером заходу. Таким чином, ми даємо можливість людям, які фізично не можуть відвідати марафон, долучитися до нього в режимі реального часу та отримати цінні знання.
Колаборації та партнерства — це сила, яка здатна підкорювати неймовірні вершини. Дві потужні команди з однаковими цінностями об’єднуються й отримують якісний результат. Завдяки партнерствам, Київстар ТБ розширила свої можливості, знайшла однодумців та продовжує втілювати важливі для наших глядачів речі. Компанії мають бути націлені на спільні цілі з однаковими поглядами й цінностями. Лише за таких умов таке партнерство очікує по-справжньому плідна співпраця та якісний результат. Шукайте партнерів серцем, як це робить Київстар ТБ.