Для оптимізації роботи сайту та збільшення доходів сучасні маркетологи та СЕО-фахівці мають правильно розробити та продумати нюанси контекстної реклами. Вона працює в такий спосіб, що враховується цільова аудиторія, місце розташування, текстовий зміст та інші нюанси. Зазвичай такий вид реклами є актуальним для мобільних додатків, сайтів.
Якщо в планах скористатися подібними послугами, варто розглянути варіант замовлення через агентство контекстної реклами Penguin Team. Своїми послугами вони допомагають значно збільшити дохід та впізнаваність сайту. Рекламні кампанії при цьому будуть налаштовані та оптимізовані під усі відомі та найзатребуваніші системи. Також можна замовити аудит реклами. До їх основних обов’язків входить запуск програми з нуля, постійний моніторинг та оптимізація виконаної роботи, масштабування та націленість на результат. Замовити послуги зможуть не лише жителі Росії чи України, а й будь-якої країни СНД.
Контекстна реклама: види
Залежно від особливостей використання контекстної реклами є декілька її класифікацій. Найчастіше використовуються такі варіанти:
- Пошуковий вид реклами. Інформація є правильно сформульованим текстом із зазначенням гіперпосилання потрібної сторінки. Для отримання відповідної інформації використовуються ключові слова.
- Товарний. Запропонований інформацією у будь-якому вигляді, шо чітко характеризує певний товар. Зазвичай це такі варіанти реклами, як картки товарів.
- Банерний. Головний чинник – візуальне сприйняття рекламної інформації. Вся площа для реклами може бути заповнена лише ілюстрацією, картинкою або доповнена написаною інформацією. Розміщується на сайтах партнерів. Залежно від параметрів та особливостей розміщення банерної реклами її поділяють на кілька підвидів: інтерактивний, динамічний, статичний.
- Відеореклама. Для цього спеціально розробляється відеоролик із зазначенням особливостей товару, представлений його зовнішній вигляд. Часто матеріал доповнений гіперпосиланням.
- Реклама, що розроблена для мобільних додатків.
Контекстний вид реклами: переваги застосування
До основних переваг такого виду реклами варто віднести:
- Можливість значно збільшити заробіток та залучити нових клієнтів/користувачів.
- Оптимізація рекламного проєкту – інформація запропонована лише певній цільовій аудиторії, яка виявляла інтерес до обраного товару.
- Можливість вибирати та постійно коригувати націлені налаштування. Подібний вид рекламної кампанії дозволяє активно користуватися гнучкими параметрами програми.
- Для організації проєкту не потрібні великі фінансові витрати (у порівнянні з іншими видами реклами).
- Статистика відвідування може бути відстежена у будь-який зручний час. Для проведення аналізу інформації та отримання даних для вибудовування подальших дій можуть бути використані як платні, так і безкоштовні системи.
- Зазвичай контекстна реклама дає свої результати вже після її розміщення на сайті. Якщо вона правильно розроблена, інвестиції у цій сфері відбиваються досить швидко. Щоб постійно бачити результати використання, варто постійно моніторити результати і коригувати оптимізацію.
Замовляючи контекстну рекламу і чекаючи на результат, важливо звернутися до професіонала своєї справи. При цьому важливо і самому хоча б трохи розумітися на тому, що має бути налаштоване в рекламному кабінеті. Для цього можна скористатися чек листом для перевірки налаштувань контекстної реклами.
При використанні контекстної реклами важливо постійно стежити за новинками у цьому сегменті та моніторити особливості роботи своїх конкурентів. Тільки так можна створити та успішно розвивати будь-який проєкт і отримати потрібний результат.