Агентство KINOGRAF та корпорація BIOCODEX Ukraine представляють результат співпраці – літню рекламну кампанію для бренду Ентерол.
Старт запланований на літо – сезонний пік кишкових розладів та отруєнь. Ентерол – французький пробіотик який допоможе впоратись з захворюванням.
Кампанія представлена на ТВ 30-секундним роликом «Дачники», а також його 15-секундним сіквелом з розвитком сюжету.
У Інтернеті можна побачити три прероли на Youtube та їх 10-секундні версії. Інтернет-ролики будуть виходити один раз на місяць, відповідно до сезону: червень – полуниця, липень – абрикоси, серпень – кавуни.
Дачники 30 сек
Дачники 15 сек
Полуниця
Абрикоси
Кавуни
Клієнт – BIOCODEX Ukraine
- Ерман Озтюрк – General Manager BIOCODEX Ukraine
- Зоя Старухіна – Group Product Manager Sales & Marketing.
Агентство – KINOGRAF
- Креативна група – Святослав Спектор, Віталій Кокошко, Богдана Клименко.
- Фінансовий директор – Любов Кокошко
Продакшн – KINOGRAF
- Продюсер – Алевтина Шкляревич
- Режисер – Віталій Кокошко
- Оператор – Олексій Хорошко
- Художник – Ілля Верхман
- Монтаж – Сергій Вільчинський
- Пост – Олексій Попов
- Звук – Олександр Пустарнаков