KIDDISVIT запустила всеукраїнський благодійний проєкт. Компанія збиратиме кошти на відбудову України через продаж іграшок бренду BORSCH. Діти будуть гратися фігурками овочів, а гроші будуть направлені на відбудову України через UNITED24. Мета проєкту – зібрати 1 500 000 грн.
BORSCH – це 8 колекційних іграшок-антистрес: картопля, капуста, морква та інші, які допоможуть дітям через гру дізнатися цікаві факти про страву та зануритися в особливості кулінарних традицій України.
Частину коштів з продажу іграшок буде направлено через фандрейзингову платформу UNITED24 на відбудову України.
“Борщ має багату історію та особливе культурне значення для України. Це українська національна страва, яка включена до списку нематеріальної культурної спадщини ЮНЕСКО. Бо борщ – народжений в Україні. Ми вже представили BORSCH на виставці в Нью-Йорку та отримали позитивні фідбеки від партнерів. Впевнений, що продукт стане популярним в Україні та допоможе у відбудові нашої країни”, – Павло Овчинніков, CEO KIDDISVIT.
Підтримати благодійний проєкт та знайти іграшки можна в національних мережах: Аврора Мультимаркет, Антошка, АТБ Маркет, Будинок Іграшок, Епік (Епіцентр), Таврія-В, Чудо Острів, MYplay, NOVUS, Rozetka, UPG та інші.
Довідка:
Іграшки BORSCH від KIDDISVIT виготовлені з еластичного матеріалу, чудово тягнуться та мають антистресовий ефект. Деякі – змінюють колір на сонці та в теплій воді. Крім фігурки до набору входить лист колекціонера з переліком всіх героїв та цікавими фактами про борщ і користь кожного овоча. Текст листа колекціонера написаний українською та англійською мовами. На сайті проєкту розміщені видатні рецепти борщу від видатних українців минулого та сучасності.