Бренд морозива надихнувся витонченою NK та презентував ідеальну форму ескімо
NK | Настя Каменських стала головною героїнею промо-кампанії ескімо “Каштан” та присвятила пісню смачному десерту у новій, ще більш спокусливій формі.
Ця історія — крута колаборація двох брендів, що оспівують чуттєвість та насолоду.
Георгій Майоров, ТОВ “Хладопром”, бренд-консультант:
“У бренді усе має бути прекрасно. І форма, і зміст. З якістю та смаком у “Каштана” завжди був повний порядок. На форму нас надихнула Настя — красуня, розумниця та професіонал. А яку чудову композицію вона написала! Радіємо, що все так гарно вийшло. Чекаємо літа та росту продажів, адже це єдине мірило успіху!”
Ролик створило креативне агентство TABASCO.
Тетяна Білозорова, TABASCO, associate creative director:
“Карвінг 50 кг шоколаду, занурення NK у 600 літрів ряжанки — все заради того, щоб представити “Каштан” у новій спокусливій формі. Нам вдалося перенести на екран найголовніше: симбіоз досконалої фігури Насті та традиційно смачного, але здатного до сміливих змін, ескімо “Каштан”.
Credentials
TABASCO:
- Creative Director — Олександр Смірнов
- Associate Creative Director — Тетяна Білозорова
- Art Director — Євген Сажнєв
- Chief of Design — Світлана Горовенко
- Group Account Director — Катерина Ярова
- Account Manager — Яна Якштас
- Producer — Ольга Жегуліна
- Film Director — Jason Bock
- Second Director — Денис Швець
- Production — IDY
Каштан:
- СEO ТОВ «Хладопром» — Олексій Баришевський
- Бренд-консультант — Георгій Майоров