Найголовніші параметри мотопокришек – ширина, діаметр і малюнок протектора пов’язані з класом байка, його призначенням. Купуючи шини для мотоциклів на сайті https://tireshop.ua, варто вибирати скати для конкретного різновиду техніки.
«Чисто» спортивні байки
У цій категорії інтернет-магазинами гуми пропонуються покришки, що мають дуже обмежений ресурс: найчастіше це одне тренування або змагання.
- Сліки: «лисі» покришки, що застосовуються для кільцевих гонок у професійному спорті. Найбільшою працездатності досягають при розігріві до 90-100 градусів.
- Street Legal: вироби відрізняються порівняно низьким порогом робочої температури: 60 градусів. Може використовуватися в якості традиційної дорожньої гуми на ДОП.
- Дощові гоночні покришки: спеціальні скати, здатні швидко відводити вологу з плями контакту. Вироби дуже м’які і не годяться для поїздок по сухому асфальту, тому що швидко зношуються.
- Supersport: універсальна спортивна гума. За якістю зчеплення поступається слікам, гірше відводить воду, аніж дощові шини, але служить довше.
Види покришок для турерів
Йдеться про байки, що переважно переміщаються по трасах. Гума для них відрізняється довговічністю і міцністю, хорошим відведенням вологи:
- Дорожньо-спортивні шини. Добре чіпляються за поверхню, мають непоганий ресурс в 6-7 тис. км, якщо не «літати».
- Дорожньо-туристичні. Забезпечують високу курсову стійкість техніки, протектор розрахований на різний стан асфальту: мокрий, сухий, з брудом.
- «Подвійні» шини: характеризуються хорошими грунтозачіпами, але краще себе «почувають» на хорошому асфальті.
- Вседорожні. Розраховані на їзду по грунтових дорогах і твердому покриттю. Можуть бути «схильні» до першого або другого варіанта – наприклад, 60/40 або 40/60.
Покришки для кросових і тривіальних мотоциклів
Цей клас шин умовно ділять на кілька категорій:
- Універсальні. Це застарілі, але доступні за ціною спортивні моделі, які добре зарекомендували себе на змаганнях і запущені у виробництво для «мас».
- Ендуро. Спортивні широкі еластичні шини, оснащені міцною боковиною. Розраховані на кам’янистий або сипучий грунт.
- Кросові. З розвиненими грунтозачіпами і жорстким кордом, що забезпечує безпечне «приземлення» при проїзді перешкод. Заборонені для їзди по ДОП.