Нова семірка провідних креативників, членів Клубу арт-директорів України ADC*UA, судитимуть другий відкритий конкурс National Creative Contests за брифом «Об’єднана Україна».
Другий конкурс будуть оцінювати:
- Дмитро Барсуков, CEO & CCO VMLY&R Ukraine;
- Дмитро Линник, креативний директор Linnikov.agency;
- Олександр Смірнов, партнер і співвласник TABASCO;
- Маша Тетеріна, незалежний комунікаційний консультант, арт-директор/графічний дизайнер;
- Ольга Шевченко, креативний директор Vintage Web Production;
- Костя Шнайдер, CCD Publicis Groupe в Україні та Чеській Республіці;
- Сергій Ярославцев, креативний директор Promodo.
Другий конкурс за брифом «Об’єднана Україна» має на меті створити креативні комунікації, які сприятимуть суверенітету України та підтримають людей у щойно звільнених та тимчасово окупованих територіях.
Головним завданням конкурсу є створити комунікацію, яка мотивує продовжувати мирний опір, планувати мирне майбутнє в складі України та нагадуватиме, що люди не забуті. Для участі в конкурсі необхідно створити ідею або концепцію комунікації, яка не була реалізована для жодного із замовників.
Участь у конкурсі — безкоштовна. З деталями брифу можна ознайомитись за посиланням.
Реєстрація робіт триває до 9 січня 2023.
Журі розпочне роботу з 11 січня, а результати другого конкурсу стануть відомі 23-24 січня 2023 року.
Нагадаємо, що National Creative Contests — це три незалежних конкурси, кожен з яких матиме задану тематику пов’язану з війною в Україні або з іншими соціально важливими питаннями для України. Теми представлені у трьох окремих брифах, складених для одного з партнерів ВРК (міжнародних програм технічної допомоги, фондів, донорів, державних установ).
Конкурси проходять в рамках Ukrainian Creative Stories 2023, але організовані поза конкурсною програмою Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2023.
Переможців першого конкурсу за брифом «Кожен українець робить свій внесок у перемогу» можна переглянути за посиланням.