За старовинним онлайн-повір’ям, напередодні Чорної п’ятниці покупці вирушають у хащі інтернету. Вони марно блукають сайтами та маркетплейсами, намагаючись знайти заповітну знижку на омріяний товар. Легенда розповідає, що той, хто першим зробить ТИЦЬ на кнопку «КУПИТИ», зможе приворожити найкращу ціну і поєднати своє життя з обраною річчю.
Легенда оживає. АЛЛО втілює в життя потаємні бажання покупців і започатковує…Чорну Чарівнятницю. Так, не П’ятницю, а саме Чарівнятницю. Тому що ціни будуть такі, що аж зачаруєшся. Це вам навіть Олексій Дурнєв підтвердить. Лише-но подивіться ролик, що придумали TABASCO та зняли IDY Production, і самі переконаєтесь.
Щоб створити чарівну квітку-знижку для key visual команда задіяла нейронну мережу.
Артур Матковський, директор із маркетингу, АЛЛО:
«Щороку ми в АЛЛО готуємо безліч крутих пропозицій та знижок до Чорної п’ятниці, щоб здивувати та потішити наших клієнтів. Та цього року для нас було особливо важливо, щоб і сама концепція Чорної п’ятниці зазвучала по-рідному для кожного українця. Ми вирішили переосмислити вже звичний акційний період так, щоб на чолі його була наша українська міфологія, адже зараз є дуже доречним зайвий раз нагадати собі про своє коріння. Так ми поєднали в одному ролику безсмертний хіт “Червона Рута”, хор співучих квіток, потужну харизму Олексія Дурнєва. Ще й поексперементували з нейромережею. І… вдалося! Не інакше, як креативні чари».
Артем Гусєв, креативний директор, TABASCO:
«Задача на розробку кампанії на Чорну п’ятницю знайшла нашу команду в різних куточках країни та світу. Було дуже радісно спостерігати, як модель української гіперзгуртованості перенеслась і на наші робочі процеси. Агенція, клієнт, режисер та продакшн діяли, як єдине ціле. Передчуття Чорної Чарівнятниці захопило всіх, і кампанію розробляли натхненно, як пісню».
Знижки до -60% під час Чорної п’ятниці будуть доступними в мережі магазинів АЛЛО, на маркетплейсі allo.ua та в мобільному застосунку. В АЛЛО діятимуть знижки, що зачаровують, на різні категорії товарів: смартфони, ноутбуки, побутову техніку, товари для дітей та для спорту, меблі тощо. Щоб дізнатися першими розмір чаруючої знижки на акційні товари, можна підписатися на спеціальну розсилку, уважно стежити за перебігом акції у соціальних мережах, адже деякі пропозиції під час Чарівнятниці будуть обмеженими.
Відео: