До Дня святого Валентина український райдхелінг-сервіс Uklon вирішив нагадати користувачам, що справжня любов починається з любові до себе. Адже у світі вічного поспіху та постійних змін легко забути про головне – ти сам вирішуєш, коли час рухатися. І якщо сьогодні найкращий твій вибір залишитися вдома в обіймах пледу – це абсолютно нормально. Комунікаційну кампанію та серію роликів розробила креативна агенція I AM IDEА, а продакшеном займалась команда NO STARS.
У центрі сюжету роликів опинилися історії, де герої дозволяють собі обирати свій темп і свої бажання, як-то шматочок скумбрії з картопелькою, перегляд улюбленого шоу чи згорнутись поряд із котиками. А Uklon готовий зачекати до наступної поїздки, аби лише користувачеві було комфортно.
«Uklon завжди під рукою, аби підхопити по дорозі до нових справ та звершень. А підготовка до Дня святого Валентина зазвичай ще та задачка. Подарунки, зустрічі, обійми – це прекрасно, але інколи варто послухати себе і просто залишитися вдома з телевізором та тими ж рожевими цукерками. Відкласти плани, а з ними й поїздку, якщо тобі дійсно цього хочеться», – розповідають Ігор Гавруш та Віталій Клименко, креативна пара I AM IDEA.
Доповнює кампанію святкова пасхалка у застосунку – магічна куля. Користувач може натиснути на неї, потрясти й отримати підказку: чи варто рухатися сьогодні.
«Ми робимо все, щоб бути partner-in-life для наших клієнтів. Як партнеру, нам важливо створювати справжню, а не надуману цінність. Готуючись до цього Сезону Любові, ми роздивилися навкруги і побачили, що знижки, квіти, купідони – не наш шлях цього року. Ми всі так втомилися, що найщирішим проявом любові зараз буде дозволити собі просто пригальмувати і не рухати свій світ хоч трішки. Навіть, якщо це означає не замовити зараз Uklon», – коментує Віта Слободян, Brand Marketing Specialist в Uklon.
Крім цього, для підсилення ідеї кампанії для програми лояльності Uklon трансформував свого маскота – Піна – у подушку для обіймів. А щоб обійматися було не нудно, разом з Megogo райдхелінг-сервіс запустив канал із підбіркою романтичних фільмів для тих, хто хоче провести вечір у спокійному ритмі.
У X (Twitter) сервіс даруватиме тематичні бокси за найцікавіші історії про невдалі побачення. Водночас інфлюєнсери, які поділяють цінності бренду, розповідатимуть свої маніфести до 14 лютого, мотивуючи рухати свій світ лише тоді, коли цього дійсно хочеться.