З початком повномасштабного вторгнення більшість українського бізнесу поставили будь-які рекламні активності на паузу. Приблизно через два-три місяці найпершими почали відновлювати свою рекламну діяльність фармацевтичні компанії, бренди одягу і категорія FMCG.
Наразі ринок потроху оживає, на екрані все частіше з’являються звичні продукти і сервіси. «Моршинська» також повернулася в ефір, вирішивши надихнути споживача через комунікацію, аби підтримати не тільки економіку України, а й українців. Повідомлення, яке транслює бренд — близьке кожному, хто зараз живе в Україні: не зважаючи на неймовірну силу та витримку українців, ми маємо поповнювати свій ресурс, адже навіть найсильнішим потрібне відновлення. Саме природна мінеральна вода «Моршинська» — стане у нагоді у цьому.
В основі сюжету — знайомі кожному українцю ситуації: робота у паркінгу чи в метро під час повітряної тривоги, волонтерська діяльність, переїзди з місця на місце. Ми — українці! Ми — сильні, сміливі й рішучі. Сьогодні, попри все, ми рухаємось вперед. Але навіть найсильніші потребують відновлення.
Природна Моршинська — твоє джерело сили. Самоплинна, вона самотужки прокладає собі шлях крізь могутні Карпатські гори та народжується в заповідних Моршинських джерелах. Має унікальний, створений природою, мінеральний склад, швидко засвоюється тілом та відновлює тебе щодня.
Які канали комунікацій використовує бренд для просування?
Аби якомога більше людей звернули увагу на важливість відновлення, бренд обрав масові канали комунікацій – ТВ, digital, соціальні мережі, PR та OOH.
“При розробці ідеї ми користувались важливими правилами: відповідати заявленим цінностям та піклуватися про споживачів. Наша стратегія — щирість та турбота. Тому в основі і задумі — нагадати українцям, що не зважаючи на неймовірну силу в середині кожного — важливо не забувати про відновлення організму”, – коментує маркетинг директор IDS Ukraine Оксана Ткачук.
Про процес створення кампанії
Над проєктом працювала величезна команда зі сторони і бренду, і агенцій. Під час вибору акторки на головну роль шукали ту, яка відповідає цінностям компанії — волонтерство і допомога тим, хто її потребують. Тобто головна героїня ролика дійсно у реальному житті волонтерить. Адже серед головних цінностей IDS Ukraine, до якого входить бренд Моршинська, допомога Україні – з першого дня повномасштабного вторгнення компанія запустила велику благодійну місію, надаючи і фінансову допомогу, і продуктову, що склала понад 100 млн гривень.