Для маркетолога відрядження на об’єкт замовника, робота в кав’ярні, зйомки на вулиці – нерідкість. Носити з собою габаритну техніку незручно. Деякі спеціалісти використовують планшет айпад і в цьому є свої переваги. Обговоримо, як маркетологу використовувати айпад та чи варто взагалі його купувати.
Використання iPad значно підвищить ефективність роботи маркетолога та знизить витрати часу на рутинні завдання. Використовувати планшет можна для різних цілей. Найчастіше ним користуються для такого спектру робіт.
Робота з контентом
Можливості айпаду дозволяють створювати та редагувати графічний, текстовий та відео контент. На нього легко встановлюється Procreate, Affinity Designer та Adobe Photoshop, що дозволяє вільно працювати з графікою. Для роботи з відео та фотографіями встановлюється Adobe Premiere Rush, iMovie та LumaFusion.
Робота з соціальними мережами
Можна встановити додатки, які знадобляться для роботи. До рейтингу популярних програм серед маркетологів входить: Buffer, Later, Hootsuite. З айпаду можна працювати з будь-якими соціальними мережами, включаючи LinkedIn.
Проведення переговорів та презентацій
Для переговорів з клієнтами в офлайні важливо підготувати якісні презентації, кейси та портфоліо. Техніка повинна бути робочою та працювати без збоїв, особливо це важливо для зустрічей з потенційними інвесторами та клієнтами, які пропонують довгострокові проекти з великим чеком.
На айпаді можна зберігати потрібну інформацію, встановлювати програми, які можуть знадобитися в поїздках. Він має невеликі габарити та поміщається до звичайного рюкзака.
Контроль систем аналітики
Зручно встановити системи аналітики на гаджет та слідкувати за показниками проектів в режимі реального часу. Якщо вам треба надати інформацію замовнику та команді, ви зможете це швидко зробити.
Управління проектами та завданнями
Планшет айпад дозволить бути завжди на зв’язку, дистанційно управляти роботою команди, виконувати деякі завдання на ходу, що дозволить оптимізувати час.
У порівнянні з іншими брендами, Apple має ряд переваг. Окрім того, що «яблучна» техніка – це статус, айпади цієї марки функціональні та комфортні в користуванні.
Основні переваги техніки
До переваг використання айпаду відноситься:
- Інтеграція з іншою технікою Apple. Ви можете синхронізувати планшет з iPhone, Мас, iCloud, обробляти великий об’єм інформації і вона буде доступна з усіх пристроїв.
- Підтримка Apple Pencil. Графіка, малюнки від руки, ментальні карти, рукописні нотатки – все це можна робити з планшету.
- Якісний дисплей. Технологія ProMotion, деталізація, насиченість кольорів дозволяє спокійно працювати з графікою, іграми, мультимедіа.
- Айпад не гріється навіть літом. Можна працювати без перерви.
- Гаджет пристосовується до вас. Читати інформацію можна з будь-якого ракурсу. Наприклад, якщо написати текст у Word, а потім його перевернути, екран теж перевернеться.
- Маленька вага. Айпад має вагу менше 0,5 кг, що дозволяє носити його скрізь, де вам потрібно.
По суті, планшет айпад – ваш персональний секретар, який не просить зарплату, не ходе на лікарняний та доступний цілодобово. Враховуючи, що маркетологи не розлучаються з телефоном та багато часу проводять в мережі, гаджет може стати можливістю упорядкувати всі свої справи та звільнити час для цікавих речей.
Купувати чи не купувати? Таке питання народжує довгі дискусії в диджитал сфері. А ви б купили планшет айпад?