Агенція «ВАРТО» вже два роки плідно працює у комунікаціях мережі супермаркетів «Обжора». Саме стратеги «ВАРТО» ще у 2019 році створили нове позиціювання та айдентику, за якими сьогодні кожен у південному регіоні країни впізнає супермаркети «Обжора». Яскравий логотип, мінімалістичні лінії, авторські патерни — візуальний стиль мережі повністю відповідає його позиціонуванню — супермаркети по-одеськи. Вони яскраві, колоритні, сучасні та дуже теплі і привітні.
Завдання
Після першого півріччя плідної роботи, для Агенції став виклик — як показати, що одеський колорит не тільки у візуальних елементах, статтях і соцмережах, а насправді у серцях усіх працівників мережі? Як розповісти покупцям, що мережа «Обжора» — це не тільки супермаркети, а й власні виробництва хлібу, кулінарії, кондитерських виробів, копчення риби, варки сирів?
Ще на початку співпраці ми провели соціологічне дослідження, в якому запитали одеситів про супермаркет мрії. Так ми дізналися musthave покупця: широкий асортимент, вигідні покупки, комфорт, якісні та смачні продукти. Саме це і стало основою нової комунікації. У команди «ВАРТО» народилася ідея: про смачні страви, які створені в мережі «Обжора» має розповідати шеф-кухар — адже про смак має говорити той, хто знає про нього все.
Вибір останнього був простим, адже обирали ми не просто талановитого майстра, а людину, що давно знає одеситів, любить одеську кухню та по-справжньому закохує у смак створених ним страв. І вибір був однозначним — Євгеній Костромицький, шеф ресторану «YUG» (Synergy Group).
Рішення
Ми зруйнували міф, що кулінарія у супермаркеті не може бути вишуканою: шеф-кухар розробив власне авторське меню ресторанних страв. Це відкрило для одеситів не просто 10 смачних страв від Євгенія Костромицького на полицях супермаркетів, а фактично «Ресторан таки в твоєму улюбленому місці» — слоган, яким ми запрошували кожного одесита спробувати страву від шефа. Кожна страва готується у кулінарних цехах мережі «Обжора». Відтепер, можна взяти ресторанну кухню із собою додому, скуштувати на роботі чи насолодитися біля моря.
Інформаційна кампанія для просування проєкту була глобальною: інтерв’ю і статті про колаборацію кращого шефа Одеси та супермаркетів по-одеськи у ЗМІ, пости в популярних серед одеситів пабліках у Facebook та Telegram, знімання відео на яких Євгеній Костромицький власне готував страви і їх промоція в соціальних мережах з таргетом на покупців, інформаційні сюжети у новинах на кращих ТВ-каналах міста та банерна КМС-кампанія практично на всіх новинних майданчиках Одеси.
Додатково про колаборацію ми комунікували й в офлайні — через борди у місті, плакати у відділі кулінарії в супермаркетах, а також створили унікальні показники із фото Євгенія Костромицького і відміткою «страва від шефа», які розмістили біля цінників.
Результат
Упродовж першого кварталу інформаційної кампанії зросли й показники відвідування відділів кулінарії, й обсяг продажів страв. Останній показав приріст майже втричі. Успіх став можливим завдяки поєднанню в омніканальності саме тих джерел, через які цільова аудиторія споживає інформацію, й висока контактність про нове меню у таких джерелах.
Загальний обсяг контактів склав понад 5 млн, й від 10 контактів з інформацією про нову лінійку. «Страви від шефа» вже другий рік на полицях супермаркетів користуються шаленою популярністю. Й у 2021 році ми доповнювали лінійку новим літнім меню від Євгенія Костромицького та осіннім — від бренд-шефа мережі «Обжора» Василя Якима.