Глобальна хмарна комунікаційна платформа Infobip розширила свою співпрацю з Microsoft Dynamics 365 Marketing, щоб допомогти компаніям комунікувати з клієнтами через їхні улюблені канали комунікації та підвищити рентабельність маркетингових кампаній. Microsoft інтегрувала SMS-канали Infobip у свою маркетингову платформу, що дозволяє користувачам Dynamics 365 надсилати та отримувати текстові повідомлення в режимі реального часу.
Користувачі все частіше хочуть спілкуватися з компаніями та брендами через месенджери та платформи, якими вони користуються щоденно. Тож бренди мають враховувати цей факт при плануванні та запуску маркетингових акцій та кампаній.
Інтеграція SMS-розсилок Infobip з Dynamics 365 дозволяє спеціалістам та командам брендів створювати рекламні кампанії в режимі реального часу, використовуючи текстові повідомлення. Також є можливість оперативно реагувати на дії користувачів, надсилати гіперперсоналізовані повідомлення та у месенджерах, які їм зручні.
Інтеграція SMS-розсилок Infobip доступна для брендів в усьому світу через модуль маркетингу в Dynamics 365 Marketing.
Веселін Вукович, віцепрезидент зі стратегічного партнерства в Infobip, коментує:
“Користувачі все частіше хочуть взаємодіяти з бізнесом чи брендом через канали комунікації, яким вони надають перевагу, незалежно від цілі спілкування – чи це продажі, підтримка або ж маркетинг. Для багатьох це означає надсилання та отримання персоналізованих текстових повідомлень. Ось чому ми посилили нашу співпрацю з Microsoft завдяки SMS-інтеграції”.
Джим Накашима, керівник відділу управління продуктами Microsoft Dynamics 365 Marketing, додає:
“Infobip додає цінності Microsoft 365 Dynamics Marketing завдяки своїм омніканальним комунікаційним рішенням. Тепер, завдяки інтеграції SMS-розсилок з Infobip, компанії та бренди можуть створювати та надавати клієнтський досвід у режимі реального часу там, де вони найбільш схильні до взаємодії”.