Комітет з питань інтернет-реклами ІнАУ опублікував результати дослідження, проведеного серед українських рекламних агентств у рамках проєкту “Бенчмарки рекламних форматів” у 2020 році.
Мета проєкту – надати українському цифровому ринку достовірні статистичні дані щодо середньоринкових значень CTR та VTR за наступними рекламними форматами:
- банерна реклама,
- мобільні формати,
- відеореклама in-stream та out-stream,
- найпопулярніші формати у youtube, facebook та instagram,
- rich media (non-standard),
- спонсорство.
За словами CEO iplace, заступника голови Комітету ІнАУ з питань інтернет-реклами Богдана Левченка, який ініціював проєкт, ринкові бенчамарки зроблять процес планування медійних рекламних кампаній більш об’єктивним і простішим.
“Раніше агентства у ході створення рекламної кампанії або медіастратегії орієнтувалися на власні середні показники ефективності, отримані у попередніх РК. Відтепер у своїй роботі фахівці можуть спиратися на досвід ринку”, – коментує Богдан.
Проєкт пілотний, проте в Комітеті вірять, що він стане довгостроковим, і з кожним роком все більше рекламних агентств будуть надавати дані для статистики.
В першому опитуванні “Бенчмарки рекламних форматів” взяли участь 14 провідних гравців діджитал-ринку України. Серед них ArtWeb, NCG DIEVO, iplace, Marketing Link, MediaHead, Netpeak, Publicis Group, Razom Group, TMGU, Hoshva, MixDigital, PROdigital agency, SIGMA, Skykillers.
Підсумкові результати CTR та VTR показників формувались на основі середньо арифметичних даних без екстремумів.
Повна версія результатів дослідження: