Éléphant Bleu, провідна мережа автомийок в Європі, запустила рекламну кампанію, створену французьким House of Communication Serviceplan Group.
Люди, які дбають про свої автомобілі, знають, – коли автомобіль правильно вимитий, все, що відбивається на його кузові, виглядає красиво. Саме цей факт і ліг в основу креативу Serviceplan Group для кампанії Éléphant Bleu. Рекламна кампанія базується на чотирьох віжуалах з подвійним посилом: в перший момент око розпізнає спотворений пейзаж, що нагадує картини імпресіоністів, придивившись, глядач помічає підказку – деталь автомобіля, наприклад, дверну ручку, або двірник.
У підсумку, стає очевидним, що зображення на постері є відображенням навколишнього середовища від чистого і блискучого кузова автомобіля. Завдяки цьому творчому вирішенню глядач зчитує чотири візуальних послання, одночасно елегантних і дивовижних, що підкреслюють кінцевий результат миття автомобіля в центрі Éléphant Bleu.
Кампанія проходить в друкованій пресі, на OOH в мережі інтернет-магазинів imediacenter.