Наш мозок обробляє візуальні дані в 60 000 разів швидше, ніж текст, і цього повинно бути достатньо, щоб переконати вас, що візуальні ефекти можуть значно поліпшити вашу кампанію в соціальних мережах.
Перш ніж ви почнете виділяти час і ресурси на створення нового зображення, вам необхідно з’ясувати, який тип візуального контенту привертає ваша аудиторія.
Отримуйте історичні соціальні дані для кожної мережі, в якій працює ваш бренд.
Виділіть контент, який викликав найбільшу зацікавленість і охоплення. Опишіть атрибути зображення, якими ділиться ваш найуспішніший соціальний контент.
Визначте закономірності в соціальних мережах і використовуйте цю інформацію для прийняття обґрунтованих майбутніх рішень.
Як тільки ви дізнаєтеся, які саме зображення мають більше шансів знайти відгук у вашій аудиторії, ви повинні почати створювати візуальний контент.
Важливість зображень доведений факт і ось чому:
- Мозок обробляє зображення в 60000 разів швидше, ніж будь-яку іншу інформацію.
- 90% інформації, переданої в мозок, візуальна.
- 40% людей краще реагують на візуальну інформацію, ніж на текст.
- Коли люди чують інформацію, вони можуть запам’ятати лише 10% цієї інформації через три дні, але якщо відповідне зображення пов’язане з тією ж інформацією, люди зберігають 65% інформації через три дні.
- Статті блогу з зображеннями отримують на 94% більше переглядів.
- Твіти з зображеннями отримують на 18% більше кліків, на 89% більше лайків і на 150% більше ретвітів.
Що важливо знати про зображення в соц. мережах
Зображення в соціальних мережах повинні бути легко споживаними, швидко передавати емоційне і просте повідомлення. Ось що говорить нам дослідження про те, які типи зображень стають доступними:
Покажіть частину тіла, таку як рука або кісточка. Дослідження Convince & Convert показують, що зображення брендів залучають найбільше уваги, коли вони показують частина людини, зазвичай руку, що взаємодіє з об’єктом. Ці часткові зображення тіла працювали на 29% краще, ніж зображення з повним зображенням людини, і на 10% краще, ніж зображення без людини. В основі дослідження лежить припущення, що споживачі краще уявляють собі, що вони взаємодіють з продуктом, коли бачать, що хтось ще фізично взаємодіє з ним. Бачення особи людини виводить глядача з «картинки». Цікаво, що зображення без обличчя або частини тіла отримали найбільшу кількість коментарів.
Кожна соц. мережа має свою перевагу і свої секрети:
Візуальні секрети для Instagram
Зображення, які добре працюють в Pinterest і Instagram, відрізняються від типів зображень, які добре працюють в Facebook. Згідно з дослідженням Curalate, успішні пости в Instagram, як правило, мають такі властивості:
- Яскраві зображення;
- Зображення з великою кількістю порожнього простору або фону;
- Кольори до синього кінця спектра;
- Єдиний домінуючий колір;
- Зображення з низькою насиченістю, з відносно сірими, бляклими або пастельними квітами;
- Зображення з великою текстурою.
Візуальні секрети для Фейсбук
Дослідження, надане на Міжнародній конференції з управління інформацією в 2018 році, показало, що зображення, які дуже подобаються в Facebook, зазвичай демонструють чотири якості: яскравість, чіткість, жвавість і винахідливість. З технічної точки зору пости з іміджем вашого бренду повинні бути добре освітлені і легко інтерпретуватися. У них також має бути щось грайливе і креативне.
Інформативні зображення, як правило, залучають більше уваги, ніж текст, і в три рази частіше стають доступними в соціальних мережах, ніж в документах.
Зв’язування зображень з вашим постом може зробити сильний вплив на рівень залученості, і було проведено багато досліджень, які демонструють це:
«Рівень активності на фотографіях в Facebook в середньому становить 0,37%, при цьому тільки текст становить 0,27% (це означає, що рівень залученості фотографій на текст вище на 37%»).
«Твіти з зображеннями отримують на 150% більше ретвітів, ніж твіти без зображень».
Фото-цитати онлайн
Цитати з картинками дуже популярні в Facebook, Pinterest, Instagram, Twitter. Люди люблять корисні і цікаві цитати з красивою ілюстрацією і часто використовують їх в бізнесі.
Вам потрібні зображення для:
- Залучення уваги до свого бізнесу.
- Зупинити прокрутку в соціальних мережах (спіймати клієнта).
- Дати людям щось, щоб вони захотіли поділитися.
- Створити позитивне враження про ваш бізнес.
Візуальні елементи запам’ятовуються і ефективні, тому що вони допомагають людям швидше обробляти, розуміти і зберігати більше інформації.
Корисні сайти для створення цитат
Деякі сайти відключаються. Деякі з’являються, такі як Canva і PicMonkey. Більшість сайтів зі створення цитат – безкоштовні, або, принаймні, пропонують безкоштовну версію або пробну версію. Спробуйте пару!
Ось кілька:
1. Трафарет – Безкоштовний онлайн виробник цитат
Працювати тут просто: знайдіть свою цитату, виберіть шаблон і фон, змініть шрифти відповідно до вашого бренду, додайте свій логотип – і все готово! Getstencil .com
Їх завжди безкоштовна програма (тестування) включає в себе:
- Заощаджуйте до 10 зображень / місяць;
- Безкоштовні фотографії на вибір;
- Безкоштовні іконки для використання;
- Завантажити до 50 зображень;
- Створіть до 10 колекцій;
- Тримайте до 10 обраних;
- 10 Instagram SMS / місяць.
2. PicMonkey: створюйте цитати зі своїх фотографій!
Якщо у вас є свої власні фотографії і ви хочете додати цитати до своїх фотографій в Інтернеті, PicMonkey для вас.
Це творець цитат для редагування фотографій. Таким чином, ви можете налаштувати свої фотографії, перш ніж додавати текст.
Його можливості редагування потужні і прості у використанні, тому вам ніколи не знадобиться інший редактор фотографій. І це набагато простіше, ніж за допомогою Photoshop.
І це поставляється з такою кількістю кумедних шаблонів і святкових тем! Ви можете створити дивовижний професійний дизайн за кілька хвилин – без ступеня дизайну!
Особливості PicMonkey:
- Почніть з чистого полотна, фотографії або настроюваного шаблону.
- Редагуйте фотографії як бос: потужні поліпшення створюють ефектні ефекти.
- Картинки автоматично зберігаються як редаговані файли, що зберігаються у вашому Hub (хмарне сховище).
- Повністю завантажений графікою, шрифтами, шаблонами і багатьом іншим.
- Або додайте свої власні шрифти, логотипи, зображення – і відповідають кольорам вашого бренду.
Редагуйте і створюйте де завгодно. З вашої підпискою PicMonkey ви отримуєте все PicMonkey.com плюс безкоштовний мобільний додаток.
- Почніть проект на PicMonkey .com. Він автоматично збережеться в хмарі.
- Відкрийте мобільний додаток PicMonkey і увійдіть в систему, щоб знайти свій проект.
- Завершіть редагування свого зображення і поділіться ним.
3. Творець готових цитат тільки для блогерів!
Якщо ви блогер, це для вас. Це просто у використанні, тому що все автоматизовано.
Missinglettr автоматично витягує цитати з нових повідомлень в блозі, створює зображення цитат і супроводжуючий текст, а потім планує їх розміщення протягом усього року. Якщо у вас платний план, ви можете відредагувати шаблони котирувань відповідно до вашого бренду!
Ви можете відправляти повідомлення в Facebook, Twitter і LinkedIn.
Користувачі соцмереж з великим ентузіазмом відносяться до візуального контенту, і це один з найпотужніших інструментів у вашому арсеналі для розширення сфери охоплення і підвищення конверсії.