За даними Cisco, до кінця 2021 року буде 1,9 мільярда користувачів інтернет-відео, що становить 80% інтернет-трафіку.
Тенденції в соціальних мережах підтверджують це твердження. Дослідження SimilarWeb показує, що користувачі тепер витрачають 53 хвилини в день, споживаючи контент в Instagram. Єдиний сайт в соціальних мережах, де люди проводять більше часу, це Facebook, в середньому 58 хвилин в день.
Згідно з дослідженнями, майже половина Gen Z-ers у віці від 18 до 24 років говорять, що вони будуть споживати свої улюблені шоу в соціальних мережах. Більше третини Millennials і Gen X-ers у віці від 25 до 54 років зробили б те ж саме.
Instagram запустив IGTV в червні 2018 року, щоб прямо конкурувати з YouTube. IGTV дозволяє користувачам завантажувати свої власні відео і дивитися відео тривалістю від 60 секунд до 1 години прямо на платформі.
Відповідно до звіту про маркетинг в соціальних мережах за 2019 рік, маркетологи взяли це до відома: більше 50% маркетологів виробляють відео на YouTube і Facebook, 38% використовують Instagram Stories, а 26% використовують нативні відео Instagram, такі як IGTV.
Кому потрібен IGTV?
В цілому бренди не поспішають додавати IGTV в свій маркетинговий пакет. Фактично, згідно з дослідженням G2, тільки 16% маркетологів повідомили, що використовували IGTV.
Одна з причин, по якій бренди не поспішають впроваджувати IGTV, полягає в тому, що аж до кінця травня 2019 року ця було вертикальне відео. Станом на травень 2019 року IGTV тепер підтримує альбомне відео. Оскільки це довгий контент, бренди не могли просто перепризначити свій існуючий соціальний контент на IGTV, як вони роблять це в «Історії».
IGTV не працює для кожного бізнесу. Якщо ваш бізнес відповідає одному або всім цим критеріям, ви можете поекспериментувати з відео IGTV:
- Ви продаєте товари або послуги, які візуально привабливі або наочні, такі як продукти харчування, одяг, ювелірні вироби, приналежності для йоги, спортивний інвентар, уроки фітнесу та подібні види товарів.
- Більшість вашої цільової аудиторії молодше 40 років (тобто Gen Z-ers і Millennials).
- У вас вже є сильні послідовники Instagram.
Наприклад, якщо ви продаєте медичні пристрої, товари для страхування життя або в’язані вироби чоловікам і жінкам у віці 60, 70 або 80 років, IGTV може виявитися невідповідним маркетинговим каналом для вашого бренду.
Рада для професіоналів: якщо ви думаєте, що ваша аудиторія буде дивитися відео IGTV, почніть повільно і зробіть пілотний запуск. Створіть 2-4 відео протягом декількох тижнів або місяців, а потім проаналізуйте результати.
Багато з брендів B2C, які бачать результати з відео IGTV, співпрацюють з впливовими особистостями. Вплив маркетингу може бути відмінним способом підвищити впізнаваність бренду і охоплення, особливо для малого бізнесу без великих маркетингових бюджетів.
Якщо ви зацікавлені в розвитку партнерства, переконайтеся, що між вашим брендом і впливовою особою існує природний зв’язок. Пам’ятайте, що число передплатників це ще не все. Якщо у однієї впливової людини є 1 мільйон передплатників і рівень залученості 2%, а в іншого – 150 000 передплатників і коефіцієнт залучення 20%, ймовірно, що впливаєчий зі 150000 передплатниками отримає кращі результати.
Впливові люди витратили роки на створення своєї аудиторії і краще зрозуміють, що буде резонувати, ніж ви. Обов’язково дотримуйтесь всіх рекомендацій FTC і розкривайте будь-який спонсорований контент, який створюють впливові особи. Зазвичай це можна зробити за допомогою хештегів #sponsoredcontent або #ad.
Попередні відео IGTV підвищують повні перегляди відео IGTV
У зв’язку з тим, що впровадження IGTV споживачами і брендами відбувається повільніше, ніж очікувалося, Instagram зреагував на це введенням кількох нових функцій з лютого 2019 року. Це включає в себе попередні відеоролики IGTV, підтримку пейзажного відео, а також розширені функції UX і пошуку, які роблять відображення контенту більш схожим на сторінку Discover Snapchat. Ці функції, здається, працюють і залучають все більше брендів, онлайн-творців і впливових осіб, щоб спробувати IGTV. Компанії, які використовують ці функції, отримали багатообіцяючі результати.
Це особливо актуально для брендів, які використовують нові превью-ролики. Фактично, бренди, які використовують превью-відео IGTV, збільшили кількість переглядів більш ніж на 300%. Sephora отримала від 60 тис – 80 тис переглядів своїх відео майже до 1 мільйона майже за одну ніч після того, як вони почали показувати 60-секундні прев’ю-відео IGTV в своїй стрічці.
Скористайтеся функцією попереднього перегляду в Instagram і створіть 1-хвилинне (або коротше) рекламне відео. Оскільки більшість людей дивляться відео в Instagram без звуку, переконайтеся, що в ваших превью-відео на IGTV є підписи.
Тримайте свої відео IGTV короткими і приємними. Згідно зі звітом про маркетинг в соціальних мережах, тривалість більшості відеороликів становить менше 3 хвилин.
Тривалість більшості відеороликів становить менше 3 хвилин
Коли ви будете готові записати відео, спробуйте наступні поради:
Знімайте відео в вертикальному/портретному режимі, а не в ландшафтному режимі. Якщо ви просто знімаєте пейзажне відео і конвертуєте його на свій комп’ютер або телефон, воно буде виглядати зміненим і не природним для платформи. Це може привести до меншої кількості переглядів і меншій залученості.
Знімайте в місці зі сприятливим освітленням. Часто найкращий час для зйомки на відкритому повітрі – це час сходу або заходу сонця. Якщо ви знімаєте інтерв’ю в приміщенні, переконайтеся, що співрозмовник не сидить перед вікном, щоб уникнути незручного тіньового погляду.
Використовуйте штатив або інший пристрій для стабілізації телефону або DSLR камери. Якщо ваша камера постійно тремтить під час запису, ваше відео може бути важко дивитися.
Вкладіть капітал в хороший мікрофон. Більшість людей готові випускати з уваги деякі хисткі кадри або погане освітлення. Якщо звук включений, а звук низький або приглушений, вони не будуть дивитися.
Коли ваше відео буде готове, експортуйте і завантажте його в Instagram з високою роздільною здатністю. Обов’язково рекламуйте свої відео по всіх каналах соціальних мереж, а не тільки в своїй стрічці в Instagram.
Оформлення відео IGTV
Вам потрібно буде приділити додаткову увагу до своєї фотографії на обкладинці IGTV, тому що фотографія на обкладинці не тільки з’являється в стрічці, а й у вашому профілі, щоб всі ваші передплатники ммали змогу бачити.
Вам потрібно не тільки подумати про те, яким буде ваше зображення і як воно буде виглядати серед інших ваших зображень мережі, ви також повинні подумати про те, щоб правильно підібрати розміри і композицію.
Що стосується специфікацій, Instagram рекомендує, щоб вертикальні відеоролики IGTV мали співвідношення сторін 9:16, а горизонтальні – 16:9.
Instagram також рекомендує, щоб ваші фотографії на обкладинці IGTV мали розмір 420 на 654 пікселів (або співвідношення 1:1,55).
Однак, як тільки ви поділитися відео з IGTV в стрічці, ваше зображення буде з’являтися в різних місцях – наприклад, в стрічці ваших передплатників і в сітці вашого профілю.
Коли він з’явиться в стрічці Instagram, він буде обрізаний до 4:5 (розмір портрета в Instagram), а коли він з’явиться в сітці вашого профілю, він буде 1:1 (квадрат). Це означає, що ваша фотографія на обкладинці IGTV повинна працювати як на IGTV, в стрічці, так і в вашому профілі.
Якщо ви хочете поділитися відео IGTV в Instagram?
Отже, головне питання в тому, чи повинні ви ділитися відео з IGTV на регулярній стрічці в Instagram? Так!
Очевидно, що це буде залежати від вашої стратегії маркетингу відео і від того, як ваші відео на IGTV вписуються в інші пости в Instagram, але, оскільки ви витрачаєте час на створення відео на IGTV, ви, ймовірно, хочете, щоб люди дійсно дивилися його.
І обмін відео з IGTV в стрічці, схоже, вже працює над збільшенням кількості переглядів брендів.
Якщо ви вирішите поділитися попереднім переглядом відео IGTV, воно буде призупинено після закінчення 1 хвилини, і глядачам потрібно буде натиснути кнопку «Зберегти перегляд», щоб продовжити перегляд всього відео в IGTV.
З точки зору навігації, вашим передплатникам набагато простіше знайти вас на IGTV – просто натиснувши кнопку «Зберегти перегляд» в кінці попереднього перегляду, ваші глядачі будуть перенаправлені на ваш канал IGTV.
Телеглядач IGTV поки ще не змагається з YouTube
Більш 1,9 мільярда чоловік реєструються і дивляться відео YouTube щомісяця, і майже 70% загального часу перегляду доводиться на мобільні пристрої. Крім того, ви можете дивитися відео YouTube на 80 різних мовах, що покриває понад 95% інтернет-відео.
IGTV хоче з’їсти частку ринку YouTube; тим не менш, вони ще жодного разу не наблизилися до цього рівня за розміром або масштабом. Якщо ви збираєтеся витратити чимало часу на створення відео для IGTV, ви повинні зробити те ж саме для YouTube.
Один із способів зробити це – мати всеосяжну концепцію історії або тему контенту. Потім створіть дві різні версії відео: одну, зняту по вертикалі і адаптовану для IGTV, і іншу, зняту в ландшафтному режимі (16:9), яка призначена для пошуку трафіку на YouTube.
Швидше за все, ви виявите, що ваше відео на IGTV матиме більш високі показники соціальної активності (лайки, коментарі, публікації), але відео на YouTube буде мати більше переглядів.