І що з цього вийшло.
Кожен диджитал-фахівець за своє професійне життя буває на десятках лекцій та конференцій як відвідувач, організатор чи спікер. А може, і все відразу, як пощастить. Як ці заходи відбуваються, всі пам’ятають: серйозно, напружено, що часто стомлює.
В OMG agency ми впевнені, що дізнаватися про нове можна і потрібно із задоволенням, легко, під звуки качового діджей-сету від SEMPAI та виступу KALUSH. Тому вирішили організувати конференцію digital-chill — пізнавальну диджитал-вечірку без формальної атмосфери та запліснілих презентацій про 4P маркетинг.
Насамперед нам хотілося створити атмосферу заходу, щоб з першої секунди реклами потенційний відвідувач зрозумів — «це щось незвичайне, це чіпляє». Так з’явилася концепція digital-chill: з коктейлями від Finlandia, столом покеру від GG Poker і афтепаті з діджей-сетом.
Цю ідею ми втілювали скрізь: від вибору локації до дизайну мерчу. Відвідувачі відразу на вході отримували стікерпак з жизовими фразами про роботу диджитальника, блокнот для геніальних ідей та необмежений доступ до чіпсів та сухариків від партнерів digital-chill: Flint та Chipster’s.
Обстановка вплинула і на спікерів: вони відчули себе не як у шкільної дошки, отримали максимум уваги від позитивно налаштованої аудиторії з офігенним настроєм.
Декоратор та дизайнери створили 5 фотозон, кожна з яких «втілювала» один із напрямків діяльності OMG agency: O:PR, Telegram agency, SHUM, G:HACK і, звичайно, фотозона OMG agency.
Ну а найголовніше — це Диджитал-чел. Він — втілення всієї жизи, з якою щодня стикається наша цільова аудиторія: дедлайни, дивні клієнти, риба в офісній мікрохвильовці та неіснуючий бюджет. Диджитал-чел пізнав це на своїй диджитальній шкурі, все знає та розуміє. Він став головним інструментом просування та був скрізь: на сайті івенту, у публікаціях ЗМІ, стікерпаці, блокноті, програмі, на заході та навіть у виступах спікерів.
Активно готуватися до digital-chill ми почали у серпні. Фактором «невідомість», як і завжди останні 2 роки, залишалося можливе запровадження додаткових карантинних обмежень. Спойлер: так і сталося, але це не завадило, бо ми підготували безкоштовні експрес-тести для всіх учасників.
Для проведення вибрали PM HUB, де раніше проводили конференцію наші партнери – лейбл ENKO. Оформлення локації максимально збігалося з концептом конференції: напівтемний зал із масивними шторами, зручні диванчики біля телеків з приставками, на яких можна зіграти в Mortal Combat.
Спікери digital-chill — окрема любов. Обираючи, кого запросити виступати, ми орієнтувалися на те, що нового і по-справжньому інсайтного може розповісти людина. Зупинилися на найкращих: тих, з ким співпрацюємо, захоплюємося реалізованими проєктами та надихаємось на нові звершення. Представники Atlas Weekend, SHEVCHUK BÜRO, Мінцифри, Snack Production, OPPO, INTERTOP Ukraine, проєкту «Чоткий паца», YULA, Aviasales, ENKO, OMG (адже нам теж є що розповісти) та інших компаній цілий день ділилися знаннями та чіловим настроєм.
Про digital-chill розповіли у 43 матеріалах, завдяки чому отримали понад 400 тисяч органічного охоплення. Також ми зібрали близько 400 гарячих лідів, продали 134 квитки та зібрали 175 активних учасників у Telegram-чаті digital-chill.
А ще залучили 5 партнерів та 7 медіапартнерів. І ми відкриті до нового партнерства, адже у 2022 році організуємо наступний, ще чіловіший digital-chill, пишіть!
Ну а найголовніше — 90% відвідувачів були задоволені івентом на максимум, публікації в соцмережах говорять самі за себе.
Замість висновку: хлопчику, горілки нам принеси. Ми проєкт закрили.