Літо добігало кінця, а разом із ним – безтурботні канікули. На горизонті були шкільні клопоти, нові зошити та щорічне нагадування: перед навчанням важливо перевірити здоров’я дітей.

Back2School
Саме так у команди медійної агенції UM Ukraine разом з Люксоптикою виникла ідея рекламної кампанії Back2School. Кампанія стала першим кейсом у рамках нового партнерства: цього року Люксоптика передала UM постійний супровід e-commerce та перформансу.
Але разом із ідеєю з’явився і виклик: для запуску не було рекламного відео, яке зачепило б аудиторію. Часу на класичний продакшн, з його кастингами, зйомками та постпродакшном, просто не було. Це зайняло би місяці й значні бюджети, а часу залишалося всього кілька тижнів.
Саме тоді долучився до роботи новий підрозділ Razom Group – AICON, який спеціалізується на AI-креативі. Завдяки використанню інструментів штучного інтелекту вдалося знайти рішення, яке одночасно зняло і проблему часу, і проблему вартості.
Партнери з Люксоптики мали потребу в контенті, і запускати кампанію потрібно було буквально “на вчора”. В принципі, це цілком типова бізнес-історія, особливо коли йдеться про Back2School. Потрібен був саме 3D анімаційний ролик. У класичному варіанті – при залученні анімаційної студії, ми б отримали результат, коли кампанія вже закінчилась, тому вирішили використати АІ-інструментарій. АІ був не заради АІ, а просто тому, що в даному випадку він був більш ефективним і швидким рішенням. В результаті клієнт мав можливість обрати між варіантами роликів, створених в різних нейронках. І це теж цікавий досвід,
– коментує Сергій Колос, Chief Creative Officer в AICON.
Кампанію розробили і запустили всього за два тижні:
- створили концепцію;
- згенерували відеоролик за допомогою AI;
- адаптували його під YouTube та OTT;
- вибудували медіаплан підтримки.
Кампанія із закликом «Подбай про зір своєї дитини» спрацювала значно потужніше, ніж можна було очікувати. Динамічне відео не лише привернуло увагу, а й підштовхнуло людей діяти. І це – попри те, що майже половина показів (близько 45%) відбувалася на великих екранах, де формат орієнтований на перегляд, а не на кліки.
CTR (показник клікабельності) виявився більш ніж у шість разів вищим за прогнозований (+500%), а кількість кліків зросла майже утричі (+287%). Кампанія фактично зламала «стелю» стандартних показників і довела: коли креатив точно потрапляє в емоцію, аудиторія відповідає взаємністю.
Back2School – один із важливих сезонів для нашого бізнесу. Саме в цей період ми нагадуємо батькам про важливість регулярної діагностики зору дітей. Цей проєкт показав ефективність гнучких інструментів, які дозволяють швидко адаптувати комунікацію під актуальні потреби бізнесу та оперативно реагувати на зміни ринку,
– Віолета Ваньчук, директорка мережі “Люксоптика”.
Так Люксоптика, UM Ukraine та AICON довели: якщо у команди є сучасні інноваційні інструменти та готовність експериментувати, то навіть найскладніші завдання можна вирішити швидко.









































































