Чи готовий ваш контент для візуальних результатів пошуку? Оскільки Google зміщує акцент на мобільний пошук, саме візуальний формат стає критично важливим. Але найчастіше ми нехтуємо навіть найпростішими методами оптимізації зображень і втрачаємо можливість залучити додатковий трафік на наші веб-сайти, а це може бути так само важливо, як і оптимізація тексту вашої веб-сторінки.
Як виділити сайт в звичайному пошуку:
1. Думайте про візуальну привабливість
Оскільки зображення природним чином привертає людське око, візуальний контент стає органічною конкурентною перевагою пошуку. Результати пошуку з малюнками будуть клікати частіше, ніж текстові, але додавання картинки недостатньо. Її якість дуже важлива, так як це впливає на рейтинг кліків і, отже, на трафік. Переконайтеся, що на кожній сторінці вашого сайту є високоякісне і унікальне зображення. Також воно має бути читабельним при перегляді у вигляді ескізу на маленькому екрані мобільного телефону.
Уявіть себе відданим фанатом Гаррі Поттера: на яку сторінку з результатів пошуку ви б клікнули? На верхньому зображенні добре видно акторів з Гаррі Поттера, а на другому зображена ніяково обрізана обкладинка книги.
Також додайте на сайті свій логотип з високою роздільною здатністю і зробіть його таким, що завантажується, щоб заохочувати використання блогерами і журналістами згадок вашого бренду. (Це може генерувати більше трафіку зі сторонніх сайтів). Якщо ви хочете, щоб ваш засновник і члени команди були впізнавані при пошуку, і ви бажаєте, щоб вони легко асоціювалися з вашим брендом, то на сторінках «Про нас» і «Контакти» можна розмістити фотографії команди.
2. Оптимізуйте ім’я файлу
Коли справа доходить до SEO, створення змістовних, багатих ключовими словами зображень абсолютно необхідне. Як правило, імена картинок будуть виглядати як «IMG_072020» або «DSC4496», але для того щоб Google видавав в пошукових запитах ваше зображення, а заодно, відповідно, і ваш сайт, то потрібно поміняти ім’я файлу на опис вмісту малюнка. Тобто якщо на фото зображений шоколад, то ім’я має бути «темний шоколад зі смаком кави», а не djpg.
3. Додайте зображення в розширені результати пошуку
На сторінках результатів пошуку Google є розділ, який може привернути увагу і додаткові кліки: розширений сниппет, або нульова позиція. Певні результати пошуку, які відображаються поверх звичайних результатів, забезпечуючи швидку відповідь на запит. Google формує блок з відповідями з контенту, який вже знаходиться на першій сторінці видачі, так що релевантність тексту повинна бути досить висока. Збільшити ймовірність попадання в нульову видачу можуть допомогти такі ключові слова як: чому, що таке, як зробити, де і скільки, рецепт, характеристики, аналог, і т.і.
Також розширений сниппет може містити зображення, яке робить його ще більш привабливим:
Не існує чітких рекомендацій, щоб переконатися, що Google включає мініатюру зображення в ваш сниппет, але є кілька речей, які ви можете зробити, щоб збільшити на це шанси:
Дотримуйтесь інструкцій Google, щоб включити мініатюру зображення на кожній сторінці.
Використання схеми сайту для розмітки ваших зображень також може допомогти. Щоб зробити це простіше, ось кілька безкоштовних генераторів, які не вимагають навичок кодування.
4. Слідкуйте, щоб малюнок не був вкрадений
Також стежте за можливостями сниппетів вашого сайту, щоб переконатися, що ваші зображення не будуть вкрадені зображеннями конкурентів. У багатьох випадках Google вибирає картинку з іншого сайту, щоб включити її в обраний сниппет, або тому, що на початковому сайті відсутнє відповідне зображення, або він не оптимізований:
Тепер зображення не тільки краде кліки, воно може створити неправильне враження про бренд. Щоб визначити можливості зображень фрагментів, ви можете використовувати кілька інструментів: інструменти дослідження ключових слів, в тому числі Serpstat і SEMrush, можуть використовуватися для визначення можливостей сниппетів. Ви можете побачити, які з них містять зображення і де зображення збігаються з текстом (тобто, вони з одного сайту).
5. Створюйте друковані зображення
На landing pages, івент сторінках, і просто звичайних сайтах включайте зображення, які можна надрукувати (наприклад, рекламна афіша, контрольний список, планувальник подій і т. і.). Це, ймовірно, поліпшить як рейтинг кліків, так і рівень залученості на сторінці.
Piktochart або Сanva пропонують окремий розділ для зображень в мінімалістському стилі, який добре підходить для цієї мети:
Читайте: Як створити ідеальну сторінку Facebook для вашого бізнесу: повне керівництво від А до Я
6. Використовуйте однакові візуальні ресурси при просуванні
Зображення в Google роблять результати пошуку більш очевидними. Користувачі вже знають, що вони знайдуть всередині кожної сторінки. Ті, хто натискають її, потрапляють на вашу сторінку з твердими намірами.
Слідкуйте за користувачами всередині структури вашого сайту і застосовуйте повторно один і той же малюнок для кампаній ретаргетінга. Вони будуть бачити вже знайомий матеріал: використовуючи однакові картинки, відвідувачі зможуть легше і швидше згадати ваш продукт.
Аудиторія, яка переглядала ваш сайт з певним зображенням, буде бачити оголошення з ним до тих пір, поки не вирішиться на покупку. Таким чином, у вас більше шансів перетворити потенційних покупців в реальних клієнтів.
Візуальний маркетинг завжди був ефективним способом створення впізнаваності бренду. Якщо ваш сайт все ще не потрапив на верхні позиції пошуку, то після оптимізації зображень у вас з’явиться більше шансів на успіх. Переконайтеся, що картинки релевантні пошуковому запиту і досить цікаві, щоб відвідувач захотів на них клікнути, адже як легко вони можуть створити органічну видимість, так легко можуть її і зруйнувати.