Важливість мініатюр відео на YouTube неможливо переоцінити. Створення мініатюр на YouTube не тільки приваблює відвідувачів і увагу до вашого контенту, впливає на рейтинг кліків, а й грає ключову роль в брендінгу вашого каналу. Ескіз мініатюри, як правило, є першим враженням від вашого відео і, по суті, визначає, чи будуть люди переходити по посиланню і підписуватися на ваш канал.
Що таке мініатюра на YouTube?
Мініатюра відео – це перше, що глядачі бачать при перегляді на YouTube. Це невелике клікабельне зображення, яке або привертає увагу, або дозволяє прокручувати далі.
YouTube запропонує вам вибір кадрів з завантаженого вами відео в якості зображення для попереднього перегляду, але рідко цей стоп-кадр буде вам корисний. Вам потрібно щось, що кидається в очі і з першого погляду повідомляє, про що ваше відео. Ви хочете, щоб це привернуло вашу цільову аудиторію і змусило їх задуматися, що їм потрібно подивитися це.
Так як же створити ефективні ескізи YouTube? Ось 8 ключових порад для початку.
1. Використовуйте правильний розмір ескізу YouTube
Якщо ви збираєтеся витратити час на створення професійного ескізу, почніть з правильного розміру.
Відповідно до рекомендацій YouTube, ваше зменшене зображення повинно мати розмір 1280*720 пікселів при мінімальній ширині 640 пікселів. Співвідношення сторін 16: 9 є ідеальним, оскільки воно найчастіше використовується в плеєрах і превью на YouTube.
Створення занадто маленької мініатюри – велика помилка. Незважаючи на те, що в результатах пошуку YouTube мініатюрні зображення відображаються відносно невеликими, не забувайте, що відео YouTube також можуть бути вбудовані. З цієї причини вам потрібен більший розмір зображення, яке можна зменшити, а не маленький розмір, який буде збільшений. Це забезпечить високу якість.
2. Використовуйте відмінну фотографію як заставку ескізів YouTube
Сильні візуальні ефекти необхідні для залучення уваги ваших глядачів. Високоякісна картинка, яка служить тизером для відео, не тільки додасть контексту, а й дасть можливість вашій аудиторії ознайомитися з вашим стилем.
Приклад, Метт Комо – відеооператор, і його контент на YouTube дуже добре зроблений. Він використовує високоякісні зображення, які дають користувачам уявлення про те, якими можуть бути наступні 10 хвилин. Як кінооператор з подорожей, авантюрні фотографії – це те, що Метт хоче продемонструвати, щоб залучити кліки до свого відео.
Якщо вам потрібні красиві безкоштовні стокові фотографії, щоб використовувати їх для мініатюр? Більшість інструментів дизайну пропонують вибір прямо в додатку.
3. Увімкніть текст заголовка в мініатюри YouTube
Додавання текстових заголовків на мініатюру відео має багато переваг, але найбільша перевага полягає в тому, що це дає глядачам більше контексту про ваше відео.
Просте зображення, яким би красивим воно ні було, не буде повідомляти про те, що ваше відео – чудове джерело інформації, яке вирішить одну з найбільш нагальних проблем ваших глядачів. Сформулюйте цю основну ідею в переконливу назву, напис, яке приверне тих, хто буде насолоджуватися вашим відео.
Якщо ви створюєте серію, текстові заголовки в мініатюрі можуть бути пронумеровані. Подібно телевізійному шоу з пронумерованими епізодами і порами року, пронумеровані ескізи YouTube допоможуть вашим глядачам відстежувати контент, який вони споживають.
Такі бренди, як Apple, включають текстові заголовки в свої ескізи, щоб забезпечити додатковий контекст, який не відразу впадає в очі.
Наприклад, одна з мініатюр вище включає загальне зображення. З додаванням тексту: «Як знімати серію фото на iPhone Х» надає контекст для мініатюри і провокує глядачів набагато охочіше на неї натискати.
4. Використовуйте кращий шрифт для ваших мініатюр YouTube
Тепер, коли у вас є назва, вам потрібно вибрати шрифт.
Завжди важливо знайомити аудиторію з вашим брендом і вашим контентом. Хороший спосіб зробити це – зробити так, щоб ваші мініатюри відповідали шрифтам того ж стилю, що запам’ятовуються кольорами та строгим дизайном.
Якщо ви вже визначили візуальний брендинг свого бізнесу, це здорово. Використовуйте шрифт заголовка для тексту заголовка.
Якщо ви цього не зробили, виберіть хороший, чистий шрифт заголовку в інструменті дизайну. Добре працює шрифт без зарубок або «готичний», як показано нижче. Жирний або важкий шрифт – теж хороший вибір.
5. Створіть фірмовий шаблон ескізів YouTube
Створіть єдиний стиль, що відображає вас і ваш бізнес.
Одним з яскравих прикладів узгодженості на каналі YouTube є Зуші Плетньов. Ви бачите узгодженість з використанням кольорів, шрифтів, які ідеально відповідають його бренду.
Якщо вам необхідне натхнення для дизайну? Просто зайдіть на Snappa (https://snappa.com/) і виберіть професійно розроблений шаблон мініатюр на YouTube, який підходить вам і підходить для вашої ниші.
Завантажте свою власну фотографію в якості фону або виберіть безкоштовну прямо в додатку. Додайте текст над зображенням шрифтом, який представляє ваш стиль, або просто використовуйте шрифт, який вже є в шаблоні. Завантажте закінчене зображення, щоб додати його до відео на YouTube, і збережіть свою роботу в Snappa, щоб використовувати її для наступного відео з новою назвою (і іншою фотографією, якщо хочете).
6. Використовуйте хороший контраст в дизайні мініатюр на YouTube
Хоча існує багато різних типів контрасту, найбільш важливим з них є колірний контраст. Якщо два кольори відрізняються один від одного (скажімо, чорний і білий, червоний і чорний), вони мають високу контрастність, якщо вони дуже схожі (червоний та оранжевий), то вони мають низький контраст.
7. Будьте чесні і точні в своїх ескізах
Якщо ви будете використовувати мініатюру як «наживку» для ваших користувачів, ввівши в оману їх слайдами і заголовками, це зашкодить вашому бренду та репутації. Крім того, YouTube перестане показувати ваші відео в результатах пошуку, якщо у вас занадто високий показник відмов.
Мініатюра призначена для надання контексту, тому надання зображення, яка не відображає те, що знаходиться в відео, швидше за зашкодить вам, ніж принесе користь.