Хочете заробляти на Youtube – будьте готові постійно щось шукати і розвиватися. Те, що працює і приносить гроші зараз, через рік вже буде неактуальним. Це стосується інтернет-бізнесу взагалі і Youtube зокрема, але є напрямки, які стабільно приносять дохід. Головне – власне саме відеоблогерство. Ютуб – це п’ять мільярдів роликів кожен день, 400 годин! Нове відео кожну хвилину. Нам ніколи не переглянути все, але у кожного блогера є своя аудиторія.
Яку користь можна отримати з Youtube і як це зробити – читайте далі в цій статті.
Партнерський заробіток на Ютубі
Реклама на вашому каналі, яку запускає сама система – найбільш очевидне джерело прибутку для більшості жителів Youtube. Тільки не всі можуть на ній заробляти. Щоб включити партнерську монетизацію потрібно довести системі що ви цього варті. Потрібно:
- 1000 передплатників за рік;
- 4000 год. переглядів.
Після цього у вас на каналі з’явиться жаданий значок долара, з’явиться можливість монетизувати і почне капати копійка. Але така реклама – далеко не все, є й інші, не менш вигідні способи заробітку.
Платні посилання (афелляція)
Дати посилання на потрібний для користувача товар – хороша можливість заробити. Будь-який блогер, неважливо скільки у нього передплатників і переглядів, може рекомендувати практично будь-які продукти. Тільки для замовника важливо, щоб їх купували, а для блогера – щоб замовник платив.
Працює це так – ви розміщуєте посилання, по ньому переходять і коли накопичується якась кількість переходів – отримуєте відсоток.
Це відмінно працює на каналах, де проводяться огляди і порівняння продуктів, типу ТОП 10 треккерів з Аліекспресс, кращий смартфон за 3 тис., або ТОП розумних пилососів 2021.
По суті це мало чим відрізняється від будь-якого рекламного блогу, тільки на відео можна наочно переконається, що товар працює і якщо вже не помацати руками, то хоч побачити своїми очима.
Важливий момент – не переборщити з рекламою. Реклама заради реклами – це погано і нікому не подобається, потрібно робити корисний контент.
Краудфандінг на Ютубі
Краудфандінг на Ютубі працює, якщо у вас вже є певна кількість друзів і передплатників. Це найважливіший момент, тому що невідомій людині грошей не дадуть. Ще один момент – краудфандінг не є джерелом стабільного доходу, в кращому випадку, це спосіб дістати гроші під конкретний проект.
Ще один момент – якщо хочете, щоб краудфандінг добре працював – завдання і результат повинні бути показовими. У сенсі, їх потрібно і можна всім показувати. Люди, які спонсорували блогера, повинні побачити, що гроші пішли в цільове русло, і ось результат.
Також є можливість збирати кошти через спеціальні сервіси краудфандінгу, це зручно і вигідно, туди приходять люди, що вже готові ділитися, якщо ви покажете їм цікавий проект.
Вебінарні і відеоворонки продажів
Воронка продажів – це автоматизована система реалізації чого-небудь. Багато блогерів пробують і успішно торгують через воронки. Як це виглядає?
Наприклад, блогер молода мама, знає де за хорошою ціною взяти потрібні всім дитячі товари. Чому б не спробувати їх реалізувати? Щоб створити найпростішу воронку потрібно:
- Зняти ролик з посиланням;
- Зробити лендінг під товар, з реєстрацією та контактними даними для замовлення.
Працює це також як і реклама, люди дивляться відео огляд товару або послуги, переходять по посиланню і роблять замовлення. Важливий момент – весь прибуток отримує блогер, а не рекламодавець!
Воронка продажів може бути більш складною і технологічною, якщо до неї прив’язати електронну пошту, чат, соцмережі або месенджер.
Якщо ви добре розбираєтеся в якій-небудь темі, можна зробити платний вебінар і на його основі інфобізнесову воронку продажів. Є безліч кейсів, коли люди від хобі-роликів «як встановити аудіосистему в автомобілі» розвивалися до курсів і онлайн-шкіл.
Скільки можна заробити?
Правильної відповіді немає – хоч греблю гати, все залежить від вас і вашої активності. Якщо створите суперпопулярний тренд – це одне, а якщо будете повільно, але вірно рости у вузькій ніші – зовсім інше. Важливе саме зростання як постійний процес.
Є цілком відчутні орієнтири доходу від Ютубу. У російськомовному сегменті мережі, блогер з включеною монетизацією отримує за рекламу 3 долари за 1 тис. переглядів. Багато це чи мало? Напевно мало, тому що в англомовному сегменті ця сума вдвічі більше. З іншого боку і це не погано і відкриває масу додаткових можливостей для заробітку.
Популярний блогер з 1 млн. переглядів отримує приблизно 25-50 тис. доларів, а це вже дуже цікаво! Плюс партнерки, посилання, може бути, свої товари… В результаті Ютуб може стати дуже прибутковим бізнесом.
Ну і, природно, не варто зберігати всі яйця в одному кошику. Крім основного каналу ніхто не заважає створити паралельні блоги, сайти і акаунти в інших соцмережах. Чим більше джерел доходу – тим вище прибуток.